c_300_250_16777215_10_images_1_72777.jpg

ترکمن سسی - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گلستان گفت: تعداد داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان در آخرین روز ثبت نام به ۴۱۱ نفر رسید.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، عبدالرضا چراغعلی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: در پایان مهلت هفت روزه ثبت نام برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و در مجموع ۶ حوزه انتخابیه استان گلستان ۳۷۵ مرد و ۳۶ زن برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم نام نویسی کردند.


وی افزود: از میان این ثبت نام کنندگان ۶۵ نفر برای حوزه انتخابیه گمیشان ، بندرگز ،کردکوی و بندرترکمن، ۵۲ نفر در حوزه انتخابیه گنبدکاووس، ۱۲۹ نفر در گرگان و آق قلا، ۳۸ نفر در حوزه علی آبادکتول، ۴۸ نفر حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر و ۷۹ نفر در مینودشت، گالیکش، مراوه تپه و کلاله ثبت نام  کردند.


به گفته وی دو نفر نیز در وزارت کشور برای حوزه کردکوی ثبت نام کردند.


ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۸ امروز شنبه شانزدهم آذر ۹۸ به پایان رسید.


به گفته چراغعلی میزان استقبال گلستانی ها برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم نسبت به دوره گذشته ۳۴ درصد رشد دارد.


در دوره قبلی گلستان ۳۰۵ نفر برای شرکت در انتخابات نام نویسی کرده بودند.


استان گلستان با ۶ حوزه انتخابیه اصلی ۷ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ نفر از حوزه گرگان و آق قلا ، یک نفر رامیان و آزادشهر، یک نفر علی آباد، یک نفر کردکوی، بندرترکمن و بندرگز، یک نفر گنبدکاووس و یک نفر از مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.


انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال /۹۸/ برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر