c_300_250_16777215_10_images_62500.jpg

تركمن سسي- معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد گلستان گفت: به ‌منظور پاسداشت مقام شهید گردهمایی بزرگ مادران و همسران شاهد استان صبح يكشنبه  13 اسفندماه سال جاري در گرگان برگزار مي گردد.


به گزارش تركمن سسي، محمد طالع زاري در گفت‎‎‎‎وگو با خبرنگار ما در گرگان اظهار کرد: اين گردهمايي 13 اسفند ساعت 9 صبح در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد و مادران و همسران شهداي گرانقدر اهل سنت نيز از شهرهاي مختلف استان در اين گردهمايي شركت مي كنند.
وي با اشاره به برگزاري دومين همايش نكوداشت شهداي اهل سنت در گنيدكاووس خاطر نشان كرد: برگزاري برنامه هاي فرهنگي و اصولا كارهاي فرهنگي زير بناي كارهاي اقتصادي است و زماني شهري و مكاني براي اجراي يك برنامه ي بزرگ فرهنگي انتخاب مي شود انتظار داريم گروه هاي فعال آن شهر از اين ظرفيت و فرصت استفاده بهينه بكنند و براي توسعه ي فرهنگي و اقتصادي شهر زمينه را براي اجراي برنامه هاي آتي فرهم بكنند.

وي تصريح كرد: در دومين همايش نكوداشت شهداي اهل سنت در گنبدكاووس عليرغم برخي كاستي ها استقبال خوبي از طرف خانواده هاي بزرگوار شهداي اهل سنت صورت گرفت ، بهرحال براي اجراي با كيفيت برنامه هاي فرهنگي به ويژه در حوزه ي قومي همكاري و مشاركت فعالان و سازمان هاي مردم نهاد در اجراي برنامه ها بسيار ملموس است.
معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد افزود: با توجه به اشراف و آگاهي هر قوم به آداب و رسوم و ارزش هاي فرهنگي خود بسيار شايسته خواهد بود تا برنامه هاي فرهنگي كه مرتبط با امور اهل سنت و حوزه ي تركمني است با مشاركت فعالان و هنرمندان حوزه ي تركمني اجرا شود تا كيفيت كار و تاثير گذاري برنامه ها بر جامعه هدف بالا باشد.
وي با اشاره به ظرفيت بالاي ngo ها در امور فرهنگي از آمادگي معاونت فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد استان گلستان براي همكاري و استفاده از ظرفيت هاي سازمان هاي مردم نهاد حوزه ي تركمني در زمينه هاي فرهنگ ايثار و شهادت خبر داد.

خبرنگار: نورمحمد دانشمند

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر