c_300_250_16777215_10_images_66080.JPG

ترکمن سسی- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان عصر سه شنبه در نشست خبری گفت :در بحث اشتغال فارغ التحصیلان دو جا ما ورود کردیم ؛ یکی گلخانه قربان آباد و دیگری در گمیشان بود که در یک فضای 1000 هکتاری سایت میگو بود.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از گلستان ما ؛ مختار مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص عدم واگذاری اراضی سایت میگو گمیشان به فارغ التحصیلان و بومیان منطقه گمیشان گفت : در بحث اشتغال فارغ التحصیلان دو جا ما ورود کردیم ؛ یکی گلخانه قربان آباد بود که 13 نفری بودند که هیچ پولی نداشتند و مورد دیگر در گمیشان بود که در یک فضای 1000 هکتاری 500 هکتار برای صیادان غیر مجاز و 500 هکتار برای فارغ التحصیلان بیکار در سایت میگو در نظر گرفته شد .
مهاجر افزود : هر سرمایه گذار یا فارغ التحصیلی که 20 درصد سرمایه اولیه را داشت ما به او زمین واگذار کردیم و این مقدار آورده اولیه حداقل سهمی است که که باید یک فرد برای گرفتن 25 هکتار زمین داشته باشد و تاکید می کنم هر سرمایه گذاری که 20 تا 30 درصد آورده اولیه داشته باشد خودم کارهایش را انجام می دهم .
وی با اشاره به اینکه اگر دنبال رونق اقتصادی هستیم باید سرمایه گذار را تکریم کنیم ، تصریح کرد : یک زمین 200 هکتاری 25 میلیارد تومان هزینه می خواهد ، من سه بار در فرمانداری گمیشان نشستم و گفتم که آقایان سرمایه گذار استانی پیدا کنید که راضی بشود 30 درصد از سهم را به فارغ التحصیلان بدهد ، یک روز گفتند فلانی از گنبد دارد می آید و قرار است 500 هکتار را بگیرد اما هنوز از این فرد خبری نیست .
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان خاطرنشان کرد : امسال بیش از 1900 تن میگو تولید شد که هر کیلو بین 16 تا 22 هزار تومان قیمت خورد ، همه خریدها و کارگری در گمیشان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر