c_300_250_16777215_10_images_66099.jpg

ترکمن سسی- جمعی از اهالی شمال بندرترکمن با ارسال نامه ای به پایگاه خبری ترکمن سسی ، ضمن تقاضای انعکاس درخواست در رسانه از مسولین امر خواستند در محله شمال بندرترکمن مدرسه ای احداث شود.


متن ارسالی این اهالی به شرخ ذیل است:
در نماز جمعه این هفته بندرترکمن، رییس آموزش و پرورش شهرستان بندرترکمن جناب آقای مسعود ایمر ، سخنان بسیار قابل تامل و به نکات خوب و مهمی اشاره نمودند. یکی در مورد مطالبه گری و دیگری در مورد ساخت مدرسه توسط دولت باهمکاری خیرین مدرسه ساز.
فراهم کردن زمینه ها و عوامل برای به فعلیت رساندن و شکوفا نمودن استعداد های انسان در جهت مطلوب که در این تعریف چند نکته حائز اهمیت است درتعریف بالا : انسان دارای استعداد های نهفته ای است که تا تربیت صحیح نباشد این استعداد ها مورد بهره برداری قرار نمی گیرد.
جناب مسعود ایمر واقعا به نکات بسیار مهمی اشاره نمودند. از کمبود مدرسه سخن گفتند که مجبورند بصورت فشرده و دوشیفته تدریس کنند و از مردم در مورد اهدای زمین برای ساخت مدرسه مشارکت و همراهی خواستند.

لذا در محله مسیر محل شنا و محله سه راه چپاقلی(صیاد) و سمت مسیر گمیشان هیچ مدرسه ای نیست و با توجه به اینکه در انتهای ساحل 35 فکر کنم در ضلع غربی سنگ فروشی آقای میرابی یک زمین برای ساخت مدرسه ابتدایی اهدا شده ولی هیچ استفاده ای نمی شود. از شما ریاست محترم آموزش و پرورش بندرترکمن و از کلیه خیرین مدرسه ساز خواهشمندیم برای ساخت مدرسه در ان مکان اقدام نمایید.
به ویژه از آقای " تاج محمد قزل " که یکی از اعضای شورای پنجم هستند و از خیرین منطقه هستند و اهالی نیز به این امید از ایشان حمایت کردند درخواست می نماییم که در ان منطقه مدرسه ایی در شان آن مردم بسازید.
در لابلای سخنان جناب مسعود ایمر اشاره ای به ساخت مدرسه در شمال شهر شد که امیدوارم آن نقطه مورد نظر باشد.

درشمال شهر و از خیابان شادکام غربی تا انتهای شهر در قسمت غربی هیچ مدرسه ایی وجود ندارد که اگر قرار باشد مدرسه ایی در شمال شهر و حتی در کل شهر ساخته شود میتواند مورد توجه و اولویت جدی قرار گیرد و با توجه خیرین و بازدید انها از این منطقه حتما نظر مساعدشان تامین خواهد شد.
امیدواریم این امر محقق شود و مردم این مناطق از داشتن حداقل ها که یکی از انها مدرسه برای تحصیل گل های زندگی است برخوردار شوند.

اجرکم عندالله
جمعه 6بهمن سال96 / ساکنین شمال بندرترکمن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر