c_300_250_16777215_10_images_66074.jpg

ترکمن سسی- فرمانداران سه شهرستان در استان گلستان با حکم استاندار تغییر کردند.


به گزارش ترکمن سسی، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در احکام جداگانه ای محمود سالاری را به عنوان فرماندار شهرستان رامیان، سید رسول حسینی را به عنوان فرماندار شهرستان آزادشهر و محمد حمیدی را به عنوان فرماندار شهرستان کلاله منصوب کرد.
هاشمی از تلاش ها و خدمات جواد صادقلو به عنوان فرماندار رامیان، حبیب شفائی به عنوان فرماندار آزادشهر، نصرت برزگر به عنوان فرماندار کلاله به عنوان فرمانداران پیشین این شهرستان ها تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد با حضور فرمانداران جدید مسیر خدمات رسانی به مردم شریف این شهرستان ها ادامه داشته باشد.
استاندار گلستان همچنین در احکامی جداگانه طیبه خلیلی را به عنوان سرپرست دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان، حسین بای را به عنوان معاون فرماندار شهرستان مینودشت، محمد ابراهیمی را به عنوان بخشدار فندرسک رامیان و رضا باقری را به عنوان بخشدار مرکزی گنبدکاووس منصوب کرد.
لازم به ذکر است پیش از این محمدحمیدی مدیر دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان، علیرضا مصطفی لو معاون فرماندار مینودشت، رضا بیانی بخشدار فندرسک رامیان و احمدرضا آدینه بخشدار مرکزی گنبد کاووس بوده‌اند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر