c_300_250_16777215_10_images_66072.jpg

ترکمن سسی- فرماندار گمیشان با اذعان بر حمایت و قدرشناسی مردم شهرستان گمیشان از انقلاب و نظام، ابراز کرد: وجود شهدا، حضور در مناسبت های ملی و مذهبی و مشارکت گسترده در انتخابات گویای این ادعا است.


63 پروژه عمرانی و اقتصادی گمیشان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود
فرماندار شهرستان مرزی گمیشان، گفت: 63 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 616 میلیارد و 436 میلیون ریال و با اشتغالزایی 192 نفر در دهه فجر امسال در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، «امیر شیر توماج» در نشست با گروه خبری فجر گلستان، اظهار کرد: به احترام بانوی بزرگوار حضرت فاطمه (س) بسیاری از برنامه های فرهنگی و شاد شهرستان بعد از ایام وفات ایشان برگزار می شود.
فرماندار شهرستان گمیشان با اشاره به اعتقاد راسخ مردم ترکمن و اهل سنت منطقه به اهل بیت و مخصوصا «بی بی فاطمه زهرا» (س)، اظهار کرد: شاعر نامی ترکمن «مختومقلی فراغی» در وصف حضرت فاطمه (س) ابیات فروانی سروده است.
وی، افزود: 218 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در راستای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه اجرا می شود.
به گفته وی؛ تجلیل از خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، اردوهای جهادی، نمایش فیلم های انقلابی، کشتی سنتی، جشنواره غذای سالم بومی محلی، پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات قرآنی با حضور قاریان گمیشان، بندر ترکمن و آق قلا و ختم قرآن کریم و تقدیم به روح بزرگوار فاطمه زهرا انجام می شود.
شیر توماج با بیان اینکه ملت ایران با انقلاب اسلامی از تاریخ تاریک خود رهایی یافته و به سوی آینده ای روشن حرکت کرد، گفت: امام خمینی (ره) افق روشنی را برای ملت ترسیم کرد و در پرتو آن حکومت اسلامی را که احیاء شده بود به ارمغان آورد.
وی، ادامه داد: نظام ارباب رعیتی و شاهنشاهی مغلوب شد و حکومتی بر پایه قرآن و احکام اسلام ایجاد شد.
فرماندار شهرستان گمیشانبا تاکید بر اینکه مردم سالاری دینی با انقلاب اسلامی جان تازه ای به خود گرفت، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با تبعیض هایی که بود مبارزه کرد و به رفع محرومیت ها از مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته پرداخت.
وی، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا فرزندان این مرز و بوم به خوبی خودشان را برای دفاع مقدس، تحریم ها و ترورها آماده کنند و با حمایت از انقلاب، امام و رهبری از کیان اسلامی دفاع کردند.
به گفته وی؛ بعد از انقلاب به نوبت دولتمردان آمدند و هر کدام بنا به اعتلای انقلاب و نظام کارها و خدمات ارزنده ای برای مردم انجام دادند.
توماج با اذعان بر حمایت و قدرشناسی مردم شهرستان گمیشان از انقلاب و نظام، ابراز کرد: وجود شهدا، حضور در مناسبت های ملی و مذهبی و مشارکت گسترده در انتخابات گویای این ادعا است.
وی، ادامه داد: در اغتشاشات اخیر کشور نیز مردم شهرستان با تمام قوت به صحنه آمدند و از اغتشاشگران و اخلال گران اعلام برائت کردند.




نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر