c_300_250_16777215_10_images_66062.jpg

ترکمن سسی- آخوند حنفی امام جمعه خواجه نفس گفت : با برگزاری جشن های باشکوه دهه فجر دشمنانی را که تمام هدف خود را برای نابودی نظام ما به کار گرفته اند را ناامید میکنیم .


به گزارش ترکمن سسی به نقل از ساحل گمیشان، آخوند حنفی امام جمعه خواجه نفس در جلسه شورای اداری گمیشان گفت: دنیای کفر آمریکا و صهیونیسم و تمام دشمنان نظام و انقلاب در حال رصد رفتار مردم و مدیران و مسئولین هستند و در تلاش هستند تا با ایجاد شکاف بین مردم و نظام زمینه نفوذ در کشور و شکست انقلاب را فراهم کنند و ما با برگزاری جشن های انفلاب باعث ناامیدی دشمنان می شویم.
وی افزود: امسال باید جشن های دهه فجر باشکوهتر و با برنامه های بهتر و منسجم تری برگزار شود و این کمترین کاری است که ما می توانیم در قبال جانفشانی های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس انجام دهیم .
حنفی در ادامه گفت: این انقلاب ثمره خون پاک هزاران شهید است و همه مسئولین باید بدانند که موقعیت کنونی خود را مرهون خون شهدا هستند و باید سرکشی به خانواده شهدا و غبارروبی شهدا از برنامه های همه ادارات در ایام دهه فجر باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر