c_300_250_16777215_10_images_66061.jpg

ترکمن سسی- فرماندار شهرستان گنبد کاووس، گفت: در اجرای برنامه های دهه فجر از ظرفیت و پتانسیل بالای اقوام ومذاهب اسلامی استفاده می شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، «عبدالقدیر کریمی» در نشست با گروه خبری فجر گلستان، اظهار کرد:در شهرستان گنبد کاووس اقوام و مذاهب مختلفی زندگی می کنند پس لازم است از حضور نمایندگان اقوام و مذاهب در اجرا و ساماندهی برنامه های دهه فجر این شهرستان به نحو احسن استفاده شود.
به گفته وی؛ با آسیب شناسی و نظر سنجی صورت گرفته در سطح شهرستان، در جهت جلب رضایت مردم با تکراری، طولانی و شعاری نبودن برنامه های امسال  سعی می شود برنامه ها متفاوت تر از سال های گذشته باشد.
فرماندار شهرستان گنبد کاووس با تاکید بر تقویت مردمی بودن برنامه های امسال دهه فجر، تصریح کرد: مردمی بودن برنامه ها و حضور چشمگیر مردم نماد انقلاب ما است که خروجی آن در راهپیمایی 22 بهمن به خوبی به نمایش در آید.
وی، افزود: همه برنامه های دهه فجر شهرستان با محوریت دبیرخانه ستاد برگزار می شود و در این زمینه می توانیم الگوی سایر شهرستان ها باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر