c_300_250_16777215_10_images_0000000000000000000000000000000000000plkopppp00000.jpg

ترکمن سسی-نماینده مردم کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی از تحقق نیافتن وعده دولت مبنی بر توجه به همه اقوام در استان گلستان گلایه کرد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر، رامین نورقلی پور شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: گلستان با داشتن رنگین کمان اقوام در کشور شناخته شده و مشارکت اقوام از ابتدای انقلاب تاکنون در صحنه های دفاع از نظام غیرقابل انکار است.

 

نورقلی پور افزود: اقوام گلستان همواره حضور پررنگی در صحنه ها دارند، پای ثابت شرکت پرشور در انتخابات هستند و یکی از عوامل پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی بین اقوام و مذاهب در گلستان مرهون حضور صمیمی آیت الله نورمفیدی و نوع مدیریت ایشان است.

 

وی به وعده های رئیس جمهور در خصوص اقوام اشاره و تصریح کرد: آقای روحانی پس از انتخاب به عنوان رئیس جمهور وعده داده بود اقوام به طور ویژه دیده شوند اما متاسفانه در گلستان با وجود تلاش های استاندار در مدیریت های استانی تحقق نیافته است.

 

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس ضمن تشکر از استاندار بیان کرد: استاندار گلستان در این زمینه تلاش هایی انجام داده که از وی تشکر می کنم اما ترکیب اقوام را در بین مدیران دستگاه های اجرایی مشاهده نمی کنیم.

 

نورقلی پور خاطرنشان کرد: شایسته سالاری تنها محدود به جغرافیای خاصی از استان نیست و به طور قطع افراد توانمند و شایسته در همه جای استان حضور دارند که باید از ظرفیت آنها استفاده شود.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 جوان بندرترکمنی 1395-06-30 13:55
آقای نورقلی پور راست میگه . افراد توانمند و باتجربه زیادی در استان داریم. باید درمنطقه ما شایسته سالاری متواد بشه. بالحق و والانصاف مهندس جلال ایری یکی از توانمندترین و متخصص ترین و باتجربه ترین افراد در ترکمن صحراست که باید از تجربیات ایشان در راستای توسعه منطقه ما بهره گیری بشه
نقل قول کردن
+1 #2 جوان بندرترکمنی 1395-06-30 20:41
چرا دیدگاه بنده را تایید نکردید؟!!!!!!!!!آیا به کسی اهانتی کردم؟!!! تخریب کردم؟!!! توهین کردم؟!!! مثلا میخوای بگید که تبلیغ شده ؟!!!آیا الان موقع انتخابات است که بگیم کسی را تبلیغ میکنیم؟!!! یا اینکه منافعی در پیش است؟!! اگر نیست چرا تبعیض قائل میشوید؟ من واقعیات را گفتم. هر چی گفتم بر اساس واقعیت محض بود اما ما بر اساس لج و لج بازی در موقع انتخابات از اهداف اصلی معیارها دور میشویم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر