c_300_250_16777215_10_images_neshast12.jpg

ترکمن سسی-طاهرجانی :دومین جلسه هم اندیشی رامین نورقلی پور نماینده ی  مردم حوزه غرب گلستان با صاحب نظران محلی در بندرترکمن برگزار شد.

دراین نشست که عبدالغفار پناهی مجری گری آنرا برعهده داشت  صاحب نظران هریک درنوبت سخنرانی خود به تحلیل مسائل و مشکلات منطقه پرداختند.نکته حائز اهمیت نشست مذکور انتقاد برخی چهره ها به نماینده مجلس بابت تاخیر وی در راه اندازی کمیته های تخصصی بود دراین حال تعدادی نیز بر برخرد جمعی در تصمیم گیری ها تاکید داشتند.
جهت پاسخ به اظهارات عنوان شده رامین نورقلی پورضمن رد تاخیرپیش آمده در راه اندازی کمیته های تخصصی گفت:دربرخی از حوزه ها مانند حوزه گنبد انتخابات تک مرحله ای برگزار شد بنابراین آنها فرصت کافی جهت پیشبرد برنامه های داخلی شان را داشتند. لیکن ما هم ازکارتیمی عقب نیستیم فعلا بیش از2 ماه از فعالیت مجلس دهم نمی گذرد و با توجه به روند شکل گیری کمیسیون های آن که حدودا یک ماه زمان برد لازم می بینم اشاره کنم نمایندگان  تازه وارد امورعادی خود شده و اگر قراراست تغییر وتحولی صورت بگیرد ازاین پس خواهد بود.
وی حفظ همگرایی و ارتباطی را لازمه کار خود دانست و افزود: مسلما برای زمینه ی یاد شده ساز و کارهایی وجود دارد و باید بررسی کنیم که درمورد حال و آینده چه تصمیمات اثر پذیری بگیریم.البته ممکن است تصمیمات همیشه نتایج مورد انتظار را نداشته باشند و جای خطا و اشتباه وجود دارد لذا بنده به انتقاد اعتقاد دارم.انتقاد به هر شکلی که باشد خوب است و به مفهوم علمی سازنده می باشد.
نورقلی پور تاکید کرد:انتقاد غیرسازنده نمی تواند انتقاد باشد و این با گرفتن ایراد که درآن احساسات دخیل است تفاوت دارد.ازسوی دیگر تعریف و بزرگنمایی عملکردم را به شخصه نمی پسندم.درباره عملکرد آینده و پیش رو نظرات جمع شدیدا حائز اهمیت است و از آنها باید درمسیر اصلاح امور استفاده شود.
نماینده مجلس در حوزه غرب استان درادامه سخنانش ضمن اشاره به انجام نشست هایی با معاونین رئیس جمهور و برخی وزراء،توسعه ی آشوراده را جزو اولویت اول استان گلستان مطرح کرد و گفت:مجمع نمایندگان استان نیز متفق القول تاکید بر توسعه ی آشوراده دارند و برنامه ریزی بر روی صنعت توریسم محور گفتگوهای برگزار شده ی اخیربوده است.
نورقلی پور نظرات کارشناسی مسئولین دولت را قابل تغییر دانست و اشاره کرد:در این باره اگرنظر کارشناسان محلی ارجع ترباشد مطمئنا آنها هم این را می پذیرند.
نماینده مجلس دهم پیرامون پیشرفت روند آزادی زندانی های دربند درکشورهمسایه ی شمالی گفت:بنده چند روزی را جهت رسیدگی به امور حوزه از تهران دور بودم اما شنیدم مقدمات انجام آن آماده شده و بزودی سفرمعاون وزیر خارجه ترکمنستان به کشورمان در همین باره و پاره ای موارد دیگرانجام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر