c_300_250_16777215_10_images_akhbar_27.jpeg

ترکمن سسی- فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان گلستان اعلام کرد: از آغاز فصل صید سال جاری تا کنون تعداد 6 هزار و هشت رشته دام های صیادی غیرمجاز غضروفی و فلسدار، در آب های ساحلی استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا از شیلات گلستان سرهنگ پاسدار غفار سعیدی نسب گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان، طی 254 مرحله عملیات مشترک و بازرسی های مختلف بین پایگاه های یگان حفاظت منابع و 44 مرحله گشت مشترک با دریابانی استان در دریا و ساحل، در شرایط زمانی و مکانی متعدد موفق شدند این دام ها را کشف کنند.

وی افزود: علاوه بر دام های مکشوفه، مقادیری ماهی استخوانی و غضروفی، 12 فروند شناور سبک و سنگین، سه فروند قایق پارویی و 172 مورد لنگر، پارو، باطری، گالن سوخت و اقلام دیگر نیز کشف و ضبط شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان گلستان ادامه داد: 20 متهم نیز دستگیر و پرونده های متخلفان به مراجع قانونی برای رسیدگی ارجاع داده شده است.

وی با اشاره به شروع فصل صید ماهیان استخوانی از 20 مهر امسال تصریح کرد: یگان حفاظت منابع آبزیان استان تدابیر و اقدامات پیشگیرانه لازم را برای صید، حفاظت و حراست این گونه ماهیان در نظر گرفته است و با هر گونه صید غیرمجاز برخورد قانونی خواهد کرد.

سعیدی نسب در ادامه ضمن تاکید بر حفظ و حراست از منابع آبزی به عنوان سرمایه ملی گفت: مبارزه با صید غیرمجاز برای حفظ و حراست از منابع آبزی دریای خزر و حفظ بیت المال که به عنوان ثروت ملی محسوب می شود از وظایف یگان حفاظت منابع آبزیان استان است.

فرمانده یگان منابع آبزیان در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان با نیروهای این یگان از همه هم استانی ها درخواست: هر گونه اطلاعات در خصوص صید غیرمجاز را به ستاد خبری این یگان در گرگان و بندرترکمن اطلاع دهند.

طول سواحل دریای خزر در استان گلستان به حدود یکصد کیلومتر می رسد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر