c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151205_192933.jpg

ترکمن سسی- امروز تنی چند از کاندیداها پس از ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم در سخنانی کوتاه به سوالات خبرنگار ترکمن سسی پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی محمد قلی مارامایی با بیان اهمیت احترام کاندیداها به مردم گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصتی برای منطقه است،ما کاندیداها باید اخلاق انتخاباتی را مدنظر خویش قرار دهیم و از تخریب یکدیگر پرهیز نماییم،این انتخابات نیز چون انتخابات دیگر خواهد گذشت ما کاندیداها باید رقابت و رفاقت کنیم.

مارامایی تصریح کرد: باید علم و تجربه را لیست کنیم و برنامه های خویش را به مردم انعکاس دهیم و برنامه های خویش را با مردم ادغام کنیم و رشد منطقه را در نظر بگیریم.

مارامایی تاکید کرد: مدیر موفق رویایی فکر می کند و آینده نگر است،زمانی همگان می گفتند که فرمانداری ویژه و بیمارستانی که ۱۵سال دست نخورده باقی مانده است به سرانجام نخواهید رسید که عملی شد.

مارامایی درباره تعدد کاندیداها نیز گفت: بنظرم این مسئله نکته قوتی برای منطقه است چرا که ثبت نام در عرصه ی انتخابات کار بزرگی است،فکر و جرات خدمت به مردم مسئله مهمی است.

مارامایی تاکید کرد: از خودگذشتگی و ایثار کاندیداها باعث می شود خروجی آن خدمت به مردم باشد،باید در تصمیمات جمعی و عام المنفعه همکاری کنیم تا خروجی خدمت به مردم باشد.

سلیمان عباسی نماینده فعلی مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی که امروز ثبت نام کرد در سخنانی کوتاه با بیان اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی خوب گفت: به هرکسی که نماینده مردم شد توصیه می کنم در جهت خدمت به نظام و ملت با منویات مقام معظم رهبری و دفاع از ولایت فقیه قانونگذاری مناسب با فکر و مطالعه در سطح ملی و شهرستان را داشته باشد و مشکلات مردم را مد نظر قرار بدهد.

عباسی همچنین با بیان توجه به مردم در قانونگذاری تاکید کرد: قانونگذاری راه مناسبی برای مشکلات معیشتی مردم است و نماینده منتخب مردم را فراموش نکند.

عباسی درباره ی تعداد بالای ثبت نام ها برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی گفت: تعدد کاندیداها نشان از بلوغ شعور ملت ایران است،هر کس که خود را توانمند می بیند وارد عرصه می شود،معرفی نخبه ها در عرصه انتخابات باعث حضور پرشور مردم خواهد شد و مردم ما در انتخابات آینده حماسه ای دیگر خلق می کنند.

علی رهبر پس از ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری ویژه گنبدکاووس با آرزوی توفیق و موفقیت برای سایر کاندیداها گفت: من برای همه کاندیداها که دوستان ما هستند آرزوی توفیق و موفقیت دارم،مشارکت حداکثری باعث می شود مردم بهتر به گزینه اصلح دست یابند.

علی رهبر با بیان اینکه تعداد بالای کاندیداها از دید وی نکته ی مثبتی به شمار می رود تاکید کرد: شرکت در انتخابات به عنوان کاندیدا آدم های جسوری را طلب می کند.

رهبر تصریح کرد: تعدد عددی مهم نیست،کیفیت برنامه ها مهم است و برنامه ها باید به عقلانیت برسد،تخصص در کنار برنامه محوری مهم تر از همه چیز است.

خبرنگار: عبدالمناف آق ارکاکلی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر