c_300_250_16777215_10_images_23712.jpg


ترکمن سسی - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: روز سوم تيرماه مقدار ۸۲۳۵ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان‌ گندمکار استان پرداخت شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی گلستان، روح اله مهری با اعلام این خبر افزود: این مقدار پرداختی ۵۰٪ اسناد خریدی تا دوم تیرماه سال جاری است.

وی ادامه داد: این میزان از مطالبات حدود ۵۰ هزار کشاورز گندمکار گلستانی است که طی ۱۶۲ هزار محموله گندم خود را به مراکز خرید تضمینی در استان تحویل داده اند.

مهری یادآور شد: استان گلستان تاکنون با خرید تضمینی یک‌میلیون و بیست و چهار هزار تن گندم دومین استان بزرگ تولید کننده گندم کشور است و از لحاظ وضعیت پرداخت مطالبات گندمکاران گلستان در رتبه ممتاز قرار دارد و پیگیری در خصوص الباقی مطالبات کشاورزان ادامه دارد.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان نیز در گفتگو با خبرنگاران تایید کرده است که تا شامگاه یکشنبه ۸۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران گلستانی پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: بدهی دولت به گندمکاران گلستانی حدود ۱۶۰ هزار میلیارد رالگ است که با واریزی مرحله نخست، حدود نیمی از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر