c_300_250_16777215_10_images_947_23301.jpg

 

ترکمن سسی - امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی گفت: واقعه‌ای که در بیمارستان شفا اتفاق افتاد بسیار نابخردانه و بی‌رحمانه بود و به خودی خود خوی حیوانی این رژیم را نشان داد.


 آخوند محمدامین صفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، در واکنش به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در بیمارستان‌های غزه، گفت: در واقع، این واقعه‌ای که در بیمارستان شفا اتفاق افتاد بسیار نابخردانه و بی‌رحمانه بود و به خودی خود خوی حیوانی این رژیم را نشان داد.

وی افزود: درماندگی رژیم صهیونیستی به اندازه‌ای رسیده است که برای جبران شکست‌های پی‌درپی خود چنین اقدامات وقیحانه‌ای را انجام می‌دهد.

آخوند صفری ادامه داد: مسلماً درماندگی این رژیم باعث متوسل‌شدن به چنین اقداماتی شده است تا به‌واسطه آن از مقاومت گروه‌های مقاومت جلوگیری کند؛ فارغ از اینکه با هر اقدامی خود را به نابودی نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند.

وی افزود: این جنایت از سوی اهل‌سنت کاملاً محکوم و غیر قابل قبول است؛ چرا که بیمارستان‌ها مکان‌های مقدس هستند که بیماران در بدترین شرایط خود به آن پناه می‌برند و پس از خداوند تنها مأمن امن آنها محسوب می‌شود.

امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی شهرستان کلاله تأکید کرد: ما تاکنون فقط کلمه حقوق بشر را شنیده‌ایم؛ ولی در این راستا اقدامی صورت نگرفته است و این در حالی است که این اقدام اگر در کشورهای غربی و آمریکایی رخ می‌داد، شاهد واکنش کوچک تا بزرگ در جهان بودیم؛ لذا باید از سوی سازمان حقوق بشر تمامی مراکز درمانی، محافظت شود تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

آخوند صفری خطاب به دشمنان جهان اسلام گفت: چنین واقعه‌هایی باعث تقویت اتحاد و همبستگی در جهان اسلام می‌شود و مسلماً به‌زودی شاهد محوشدن این غده سرطانی از جهان خواهیم بود و انتقام زنان مسلمان خود را از این رژیم منحوس خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: امیدوارم که این واقعه در سطح بین‌المللی نیز به توجه به مسائل حقوق زنان و حقوق بیماران منجر شود. این واقعه نشانگر نیاز به اصلاحات عمیق در سیاست‌ها و رویکردهای اجتماعی در جهان است که به احترام و حفظ حقوق بشر، به‌ویژه حقوق زنان تأکید می‌کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر