c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-03-20_20-47-40.jpg

 

ترکمن سسی - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر گلستان در طرح نوروزی ۱۴۰۳ استان گلستان از ۲۴ تا ۲۹ اسفند به ۵ هزار نفر مسافر خدمات بشردوستانه ارائه شده است.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب آبادی گفت: در تشریح اهم اقدامات جمعیت  هلال‌احمر گلستان در طرح نوروزی ۱۴۰۳ گفت: طی اعلام هشدار هواشناسی  نیروهای عملیاتی استان در ۳۶ پایگاه امدادونجات و مرکز امدادی در حالت آماده باش کامل هستند و خوشبختانه حادثه ای ناشی از تغییر وضعیت جوی گزارش نشده و از ۲۴ تا ۲۹ اسفند نیروهای عملیاتی به ۳۲ ماموریت امدادی اعزام و از جمع ۳۵ مصدوم ۱۳ نفر را به مراکز درمانی انتقال داده اند. همچنین به ۵۳ نفر از مراجعین حضوری به پایگاه ها خدمات ارائه دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: با آغاز طرح ملی یکپارچه جمعیت هلال احمر در استان ‌گلستان در ۸ پست ثابت خدمات بشردوستانه و ۱۱ پست سیار سحاب به ۵ هزار نفر مراجعه کننده خدمات ارائه شده که این خدمات عمدتا در بخش اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز و آسیب پذیر به مسافرین، مراجعه به فضای دوست دار کودک و مراجعه به خیمه نماز بوده است.

وی گفت: علاوه بر آن اعضای جوان در قالب پویش بهرفت مسافران را به رعایت موارد ایمنی حین رانندگی ترغیب کردند. در این مدت از ظرفیت ۲۱۰ عضو جوان در پست های ثابت و سیار سحاب استفاده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان خاطرنشان کرد: در این مدت در قالب پویش هلال رحمت با مشارکت داوطلبان ۲هزار بسته معیشتی توزیع شده و ۸ سفره افطاری برای خانواده های کم برخوردار پهن شده است.

غریب‌آبادی گفت: در حوزه بهداشت و درمان ۵۱۷ نفر به ۸ مرکز توانبخشی استان و ۶۳۷ نفر به دو داروخانه گرگان و گنبدکاووس مراجعه کرده اند. همچنین با آغاز معاینات پزشکی پیش از اعزام حجاج ۸۴۴ زائر معاینات آنها انجام شده و برای تکمیل ثبت نام به کاروان ها معرفی شده اند.

وی در پایان از مردم خواست طی مسیر مسافرت احتیاط های لازم را بعمل آورده، هدف هلال احمر از برپایی پست های نوروزی مسافرت ایمن مردم است. مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان(eoc) با شماره تلفن ۱۱۲ در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس های اضطراری هم‌وطنان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر