c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-10-04_16-23-42.jpg


ترکمن سسی - جشن بزرگ روز جهانی کودک امسال با شعار کودکی بهتر زندگی بهتر با حضور عمو فیتیله ای ها عصر شنبه 15 مهر در ورزشگاه آزادی گرگان برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، الهه غیناقی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، صبح امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: جشن بزرگ روز جهانی کودک امسال با حضور گروه شش نفره عمو فیتیله ای ها همراه با برنامه های متنوع، شاد ، مسابقه و اهدای جوایز از ساعت 16 تا 18 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و حضور برای تمامی بچه ها و خانواده ها رایگان است.
غیناقی خبر داد که این جشن بزرگ طی دو دهه اخیر کم سابقه و قرار است از طریق صدا و سیمای مرکز گلستان به صورت زنده پخش شود.
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: برنامه های امسال هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهر در 18 مرکز ثابت شهری و شش واحد سیار مناطق محروم کانون در سراسر استان گلستان برگزار می شود.
غیناقی بیان اینکه هدف از اجرای این برنامه ها جلب توجه افکار عمومی به نیازهای کودکان و نوجوانان و تعالی نوجوانان خاطر نشان کرد: فعالیت امروز کانون، سرمایه گذاری بلند مدت برای کودکان و نوجوانان است تا فردا مفید جامعه باشند. است.

وی افزود: با هدف امیدآفرینی در بین مردم بویژه کودکان و نوجوانان امسال در هفته ملی کودک 103 برنامه در کل استان گلستان برگزار می شود و 10 برنامه ویژه متمرکز نیز در حال برگزاری است.

غیناقی یادآور شد: 16 مهر روز جهانی کودک است و در آن روز عضوگیری در کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایگان است.

وی از اهم برنامه های هفته ملی کودک امسال در گلستان را افتتاح مرکز نجوم و پارک رباتیک در گرگان، قرائت بیانیه روز جهانی کودک در نماز جمعه ، تجلیل از 20 کودک فرزند ایثار گر ، حضور در خانه سالمندان ،حضور در بیمارستان های تخصصی کودکان و اهدای گل و کتاب و افتتاح کتابخانه بیمارستانی و برگزاری نمایشگاه عنوان کرد.

غیناقی با بیان اینکه اکثر مراکز کانون نیاز به بازسازی دارد ، گفت: در حال حاضر 14250 نفر عضو کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان هستند و از خدمات آن به ویژه ۲۱۳ هزار جلد کتاب تخصصی استفاده می‌کنند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان تاکید کرد: در کنار تزریق امید و نشاط در کودکان، توجه به آموختن سواد رسانه برای کودکان خیلی مهم است زیرا در دنیای امروز میزان استفاده از گوشی ها و فضای مجازی به شدت بالا رفته است.


c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-10-04_09-19-11.jpg

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر