c_300_250_16777215_10_images_22436.jpg

 


ترکمن سسی - دانشجوی دانشگاه ادیان و مذاهب واحد گنبدکاووس گفت: دشمن از طریق رسانه و فضای مجازی با راه انداختن شبهات فراوان درصدد لطمه زدن بر وحدت است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، آخوند رامین مارامایی به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: شیوه استکبار جهانی تغییراتی داشته است و با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای و مجازی با ایجاد شبهات مختلف در بین نسل جوان بر این نظر هستند که در بین مذاهب و امت اسلامی اختلاف و شکاف ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه، بهره‌گیری از تعصبات قومی و مذهبی حربه دشمنان برای ضربه زدن به کشورمان است، افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری دشمن وحدت و امنیت ملی را نشانه گرفته است و ایشان در دیدار با مردم استان سیستان و بلوچستان فرمودند: دشمن در پی اختلاف‌افکنی است و می‌خواهد از نظر قومی و مذهبی اختلاف ایجاد کند، اما دشمن باید بداند ما اشتراکات زیادی با اهل سنت داریم.
آخوند مارامایی گفت: باید به این مهم هم توجه داشته باشیم که اکنون شیوه دشمنان تغییراتی داشته است که با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای و مجازی و ایجاد شبهات بر این نظر هستند که در بین مذاهب و امت اسلامی اختلاف و شکاف ایجاد کنند.
وی تصریح کرد: طبیعتا ضعف و سستی موجب جرات، جسارت و تحقیر از سوی دشمنان خواهد شد، از این رو امت اسلامی باید وحدت و تقریب را نقطه مقابل تمام فشارهای دشمنان قرار داده تا به سلامت خارج شوند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر