c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151209_172648.jpg

ترکمن سسی-یک کافه سنتی در جنگل ناهار خوران شهر گرگان در آتش سوخت اما خوشبختانه خسارت جانی در این حادثه متوجه کسی نشد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کاسپین،کافه های سنتی به علت نوع کاربی خاص خود و قرابت فعالیت ها با آتش و مواد اشتعالی بیش از سایر مکانها در معرض آتش سزی قرار دارند و باید جنس دکوراسیون این کافه های سنتی که عموما تخت های چوبی و فرش هایی از مشتقات نفتی است را نیز به این قرابت فعالیت ها اضافه کرد.

بنا به گفته مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان یکی از کافه های سنتی شهر گرگان که در جنگل ناهارخوران این شهرستان فعالیت می کرده است شب گذشته در آتش سوزی رخ داده سوخته است.

مهدی قره قاش میزان خسارت های وارده به این واحد را نسبتا زیاد دانست و افزود: در این آتش سوزی سقف و تخت های چوبی و لوازم آشپزخانه این کافه سنتی در آتش سوخت و به دیوار های آن هم آسیب رسید.

وی علت این آتش سوزی را سوخت زیاد بخاری نفتی موجود در مغازه دانست و خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالیم که در این حادثه به هیچ شخصی آسیب نرسیده است و همه افراد درون این کافه در سلامت کامل به سر می برند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با اشاره به اینکه ماموران آتش نشانی از پایگاه این سازمان در ناهارخوران گرگان با رعایت زمان طلایی ۴ دقیقه در محل آتش سوزی حاضر شدند اضافه کرد: از تلاشهای همکاران خدوم خود در آتش نشانی نیز بابت حضور سریع و اقامات مناسب برای کاهش خسارات مالی و خنثی سازی خطرات جانی کمال تشکر را دارم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر