c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-07-20_19-36-56.jpg

 


ترکمن سسی - کارگاه تخصصی روزنامه نگاری ویژه خبر و مصاحبه با حضور حدود 70 خبرنگار گلستانی از صبح امروز پنج شنبه در گرگان آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، رضا اسماعیلی استاد روزنامه نگاری در این کارگاه آموزشی دو روزه در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برای خبرنگاران گلستانی سخنرانی می کند.

سبک های خبرنویسی، لید و تیتر نویسی و مصاحبه و سبک های تنظیم مصاحبه موضوعاتی بود که در روز اول این کارگاه آموزشی مطرح شد.

این کارگاه آموزشی فردا (جمعه) تا ساعت ۱۲ ظهر ادامه خواهد یافت و خبرنگاران گلستانی در صورت تمایل می توانند به صورت رایگان در آن شرکت کنند.

ایرج رمضانی در ابتدای این کارگاه آموزشی با اشاره به استقبال خوب خبرنگاران گلستانی از دوره های آموزشی تحصصی گفت: این کارگاه تخصصی دومین دوره آموزشی ویژه خبرنگاران گلستانی است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و با مشارکت خانه مطبوعات استان در سال جاری برگزار می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این دوره های آموزشی اثرگذار باشد و ارتقای کیفی تولیدات رسانه های استان را به دنبال داشته باشد.

مسئول اداره رسانه ارشاد گلستان یادآور شد: پیش از این کارگاه آموزشی نگارش رسانه ای با سخنرانی علیرضا حیدری در همین مکان برگزار شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر