c_300_250_16777215_10_images_21915.jpg

 

ترکمن سسی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: از 20 تا 23 تیرماه استان گلستان میزبان فیلم های نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا در پردیس سینمایی کاپری است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمدرعیت ضمن اشاره به اینکه نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» با محوریت موضوع زنان و خانواده و به دبیری مهدیه سادات محور در دو بخش ملی و بین‌الملل میزبان آثاری در قالب‌های فیلم بلند سینمایی، فیلم کوتاه داستانی و فیلم مستند برگزار می شود، افزود: این رویداد همچنین از 20 تا 23 در پردیس سینمایی کاپری شهرستان گرگان نیز برگزار می شود.
وی ادامه داد: در هر روز فیلم ها طبق جدول اعلام در قالب بلند، کوتاه و مستند و ... در چهار سانس 10 تا 12، 13 تا 15، 15 تا 17 و 17 تا 18.30 اکران می شوند.
محمد رعیت، ضمن دعوت از دوستداران هنر سینما، گفت: این جشنواره با شعار «ما پای خانواده ایستاده ایم» برپا می‌شود و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.
یادآوری می‌شود، جزییات مربوط به نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» در سایت این جشنواره به نشانی www.evefilmfestival.ir قرار دارد. این رویداد به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و با همکاری نهادها و سازمان‌های فرهنگی و هنری مختلف برگزار می‌شود.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر