c_300_250_16777215_10_images_21914.jpg

 


ترکمن سسی - آخوند عبدالباسط قره باش از روحانیون ترکمن صحرا، به عنوان مدیر شعبه مرکز اسلامی گلستان در گنبدکاووس منصوب شد و گفته شد دو پست دیگر نیز در مرکز اسلامی گلستان به علمای ترکمن صحرا واگذار می شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حجت الاسلام نورعلی دیلم مدیر مرکز اسلامی گلستان در جلسه شورای اداری آن مرکز اظهار کرد: جهت بهره مندی از ظرفیت ها و سپردن مسئولیت به نخبگان اهل سنت استان بعد از انتصاب آخوند قره باش به عنوان مدیر شعبه گنبدکاووس، دو پست مهم و کلیدی در مرکز اسلامی گلستان را به علمای ترکمن صحرا واگذار خواهم‌ کرد.

وی افزود: استان گلستان در وحدت، همدلی و انسجام زبانزد كشور است و در سایه این اتحاد، برادران اهل تسنن مانند اهل تشیع از خدمات و برکات نظام و انقلاب در همه زمینه ها بهره مند می شوند.

دیلم‌ گفت : توجه به صلاحیت و توانمندی در واگذاری مسئولیت ها بدون توجه به مذهب و قومیت یکی از برکات انقلاب اسلامی است که در استان گلستان نمود عینی دارد و شاهد حضور و نقش آفرینی برادران اهل سنت در مناصب مدیریتی و اجرایی، نمایندگی مجلس و حتی به عنوان نماینده و سفیر در سایر کشورها بودیم که نباید به راحتی از این نعمات چشم‌پوشی کرد.

آخوند عبدالباسط قره باش، مدیر و مدرس حوزه علمیه اهل سنت عرفانی روستای صوفی شیخ داز از توابع شعرستان کلاله است. پیش از این نعمت ا...مهری سرپرست شعبه مرکز اسلامی گلستان در گنبدکاووس بود.

بنا به اعلام روابط عمومی مرکز اسلامی گلستان، مراسم معارفه مدیر جدید شعبه گنبدکاووس در آینده نزدیک و با حضور امامان جمعه و روحانیون ترکمن صحرا برگزار خواهد شد.



c_300_250_16777215_10_images_21913.jpg

دیدگاه‌ها  

0 #1 کاربر 1402-04-19 17:10
گفته می شود عبدالباسط آخوند قره باش از اولین فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر