c_300_250_16777215_10_images_11654.jpg

 


ترکمن سسی - فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: با نرخ باروری ۲/۴۷  درصدی جمعیت گنبدکاووس،این شهرستان مشمول قانون جوانی جمعیت و تخصیص زمین است و انتظار داریم سازو کار این طرح تسهیل شود.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، مهدی دهرویه ، روز چهارشنبه در جلسه وبینار شورای مسکن گلستان که به ریاست سید مهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان و جمعی از مدیران برگزار شد اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن در شهر گنبدکاووس ۱۳۰۰۰  ثبت نام کردند و حدود ۹۰۰۰ واجد شرایط مسکن ملی وجود دارد و برای تامین زمین باید مسئله زمین ۶۵ هکتاری مرکز تحقیقات کشاورزی باید حل شود.


وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سایت نگارستان گفت: هزینه های صدور پروانه ساختمانی شهرداری از سایت نگارستان ۱۴ میلیارد تومان برآورد شده بود که با برگزاری جلسات و هماهنگی لازم به ۶ و نیم میلیارد توتومان کاهش یافت و امیدواریم با تعرفه سال۱۴۰۱ این رقم به حدود ۴و نیم میلیارد تومان نیز برسد.  


سید مهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان نیز با اشاره پروژه ۹۶ واحدی سایت بهارستان گفت: این پروژه وارد مرحله نازک کاری شده است.


 وی از ارتقاء رتبه استان درطرح نهضت مسکن ملی به ۱۳ خبر داد و از عملکرد شورای مسکن شهرستانها در این خصوص تشکر کرد.


قاسم شادکام معاون مدیر کل و رییس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس نیز از ثبت نام حدود۵۰۰ خانوار مشمول قانون جوانی جمعیت (دارای سه فرزند و بیشتر، متولد ۱۴۰۰ به بعد) برای دریافت زمین در شهر گنبدکاووس خبر داد.

c_300_250_16777215_10_images_11653.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر