c_300_250_16777215_10_images_10794.jpg

 

ترکمن سسی - ‌عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت بدون تردید هیچ وزارتخانه‌ای برای آینده کشور به اندازه وزارت آموزش و پرورش دارای اهمیت نیست بر همین است توجه به این وزارتخانه توجه به کل کشور است.


غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «بدون تردید هیچ وزارتخانه‌ای برای آینده کشور به اندازه وزارت آموزش و پرورش دارای اهمیت نیست بر همین است باید به آموزش و پرورش توجه کنیم و توجه به این وزارتخانه توجه به کل کشور است. تحول کشور وابسته به تربیت نیروی انسانی کارآمد و موثر است. اشکالی که در کشور با آن مواجه هستیم این است که نگاه به معلمان و فرهنگیان، نگاه هزینه‌ای است در صورتی که نگاه باید سرمایه‌ای باشد. تا این نگاه تغییر پیدا نکند، آموزش و پرورش رشد چندانی نخواهد داشت.»
وی افزود: «نگاه مسئولان و دست‌اندرکاران این حوزه باید سرمایه‌ای باشد و باور داشته باشیم که سرچشمه همه تحولات، آموزش و پرورش است.»
نماینده مردم آق‌قلا و گرگان بیان کرد: «اگر یک معلم دغدغه معیشت داشته باشد، هرچقدر هم که احساس مسئولیت داشته باشد، ناخودآگاه مشکلات معیشتی در انگیزه‌های او اثرگذار خواهد بود و این معضل در کمیت و کیفیت کار پرورشی اثر ناملموس خود را خواهد گذاشت. بنابراین دو بال آموزش و پرورش را باید متناسب با یکدیگر در نظر داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها  

0 #1 آنه محمدی 1401-12-08 19:42
در بیشتر کشورهای موفق دنیا، معلم ها جایگاه برتری دارند. اعتبار اجتماعی آنها بالاست. حقوق بالایی هم می گیرند. شغل معلمی شغل ساده ای نیست. انسان ساز و جامعه ساز است. چه خوب که در کشور ما هم شان و احترام این شغل ارتقا یابد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر