c_300_250_16777215_10_images_10772.jpg

 

ترکمن سسی – بهروز بابایی از فعالان فضای مجازی و از هواداران جدی والیبال گنبد در واکنش به سقوط تیم شهرداری گنبد به لیگ دسته یک نوشت: روز سیاه برای والیبال گنبد رقم خورد.


بابایی در ادامه نوشت: به دلیل عدم حضور شهرداری گنبد در بازی دوم پلی اوت همانند بازی نخست، این تیم ریشه دار و پرهوادار طبق گفته فدراسیون والیبال به لیگ دسته یک سقوط کرد.
با یک‌ تصمیم اشتباه  تیم شهرداری گنبد در مرحله پلی اوت شرکت نکرد. مطمئنا ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ را هیچکدام از عاشقان والیبال فراموش نخواهند کرد که چطور با آبرو و اعتبار و حیثیت والیبال این شهر با تصمیمات احساسی  بازی شد.

امان قلیچ  شادمهر نیز روز سه شنبه دوم اسفند در جلسه‌ای سه ساعته با حضور جلالی زاده رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس و پولادگر و رومیانی معاونین وزیر ورزش و جوانان با داورزنی رییس فدراسیون والیبال درباره وضعیت تیم والیبال شهرداری گنبد دیدار و گفتگو کرد.
گروه رسانه و روابط عمومی نماینده مردم گنبدکاووس نوشت: این نشست اول صبح در دفتر معاون حقوقی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و در آن در خصوص وضعیت تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس تبادل نظر شد.
محسن ترابی رییس سازمان لیگ نیز  در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد با توجه به عدم حضور تیم شهرداری گنبد در سالن مسابقات در مرحله پلی آوت این تیم به لیگ دسته یک والیبال سقوط کرد.
آنچه آشکار است اینکه سقوط تیم والیبال شهرداری گنبد به دسته یک کشور موجی از دلسردی در میان هواداران به راه انداخته است. هوادارانی که گنبد را پایتخت والیبال ایران می شناسند و با عشق در تشویق والیبال گنبد هیچ وقت کم نگذاشته اند.

بسیاری از دلسوزان والیبال گنبد این وضعیت را عمدتا نتیجه برخی تصمیم های نادرست و غیرحرفه ای در ابتدای فصل می دانند و منتظر هستند تا واکنش مسئولان تیم را بدانند.


خبرنگار: رحمان رحیمی سعید

دیدگاه‌ها  

0 #1 اوغوز خان 1401-12-03 19:10
سقوط تیم والیبال گنبد به دسته یک فقط و فقط به خاطر غیر بومی بودن مسئولین و آشنا نبودن به علائق و استعدادهای منطقه است.
اینکه میدان اسبدوانی گنبد با وجود پتانسیل و زیرساخت های عالی خرابه ای ازش نمانده هم دلیلش همین است.
نقل قول کردن
0 #2 اوغوز خان 1401-12-03 19:12
قوم ترکمن از دیر باز اسبی پرورش داد که در دنیا نظیر ندارد. با این وجود میزبانی مسابقات زیبایی اسب اصیل ترکمن را به علی آبادی می دهند که حتی یک چابکسوار حرفه ای ، یک مربی حرفه ای یا یک مالک اسب ترکمن در آن شهر نیست اما میزبانی مسابقات زیبایی را به شهر گنبد که مهد اسب ترکمن می دانند نمی دهند.
نقل قول کردن
0 #3 اوغوز خان 1401-12-03 19:23
آدم یاد شعر سهراب سپهری می افتد که می گوید: گل شبدر چه کم از لاله قرمز دارد...
نقل قول کردن
0 #4 اوغوز خان 1401-12-03 19:24
اینکه اگر والیبالیست های منطقه ترکمن صحرا در یک تیم جمع می شدند خیلی دوست داشتیم ببینیم کدام تیم بومی یک استان در مقابل آن تیم عرض اندام کند.

بعضی وقتها آدم می مونه چی بگه! ایکاش این همه استعداد در یک منطقه نداشتیم و نمی دیدیم و از درون آتیش نمی گرفتیم.
نقل قول کردن
0 #5 اوغوز خان 1401-12-03 20:49
ایکاش به استعدادهای ورزشی منطقه بها داده می شد. در هر رشته که فرزندان رشید این خطه پا گذاشتن همیشه تن حریفان به لرزه دراومده! در رشته هایی همچون کشتی آلیش ، بوکس، سپک تاکرا ، فوتووالی ، والیبال ، مچ اندازی و ... در والیبال و اسبدوانی که رقیب ندارند. حالا بشین و خون گریه کن که تیم والیبال گنبد به دسته یک سقوط کرد.
نقل قول کردن
0 #6 اوغول خان 1401-12-03 20:58
نوش دارو پس از مرگ سهراب
نقل قول کردن
0 #7 بهروز 1401-12-03 21:06
جدیدا در برخی محافل والیبالی، صحبت از ۱۶ تیمی شدن سوپر لیگ سال آینده هست. اگه اینطور نشه یه راهکار می تونه خرید یک سهمیه سوپر ریگی برای گنبد مدنظر آقایون باشه. اما لیاقت و ظرفیت والیبال گنبد خیلی بیشتر از ایناست.
نقل قول کردن
0 #8 اوغوز خان 1401-12-05 13:01
والیبال گنبد با این همه استعداد با باخت های مکرر مضحکه خاص و عام شدن ... و تیم هایی در سوپر لیگ ماندند که حتی دو سه بازیکن بومی هم ندارن. وای بر ما به قول مولانا بمیرید بمیرید از این نفس بمیرید ... اگر نفس بریدید همه شاه و امیرید
نقل قول کردن
0 #9 آتابای 1401-12-05 13:21
البته اینا تا بحث میشه منت می ذارن که شهرداری هزینه های تیم را پرداخت می کند. آخه یکی به ما بگه از جیب مبارکشون یا ارث پدریسون خرج میکنن. پول عوارض من و شما هرکه چندین برابر کرده میدن ، پول پروانه های ساختمانی که وایستادن سرگردنه ای به نام پ میگیرن
نقل قول کردن
0 #10 آتابای 1401-12-05 13:23
خدایی تا قبل از تشکیل تیم شهرداری کدوم یک از مسئولین فعلی تیم رو دیدید که والیبال نگاه کرده باشه ، گنبد با این همه خاک خورده والیبال کیا برای والیبال گنبد تصمیم میگیرن!
نقل قول کردن
0 #11 آتابای 1401-12-05 13:26
این نماینده دلسوز ما باید قبل از شروع فصل یادش می افتاد که قلب ترکمن صحرا با والیبال می تپه، نه حالا که با بازی های اسفناکی و تحقیرآمیز با اون مسولین مثلا دلسوز که فرق والیبال و هندبال رو نمی دونن، لیگ پایین سقوط کرده! این وضعیت اسفناکی و تحقیر آمیز والیبال گنبد نتیجه برنامه ریزی های دقیق و دسیسه هایی ایت که می خواستن والیبال گنبد نابود بسه و گرگان بسه قطب والیبال همچنان که در بسکتبال همین کارو کردن!
نقل قول کردن
0 #12 شهروند 1401-12-06 09:23
مثلا مونده آخرین درد جامعه همین والیباله! چه خبر از جاده نفت؟ از طرف آق قلا به اینچه برون پروژه تعریض جاده آسفالت سه بانده پیشرفت بالقوه دارد. بیچاره گنبد تبعیض و جبر امانش رو بریده!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر