c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-02-21_16-52-47.jpg

 


گنبدکاووس - ترکمن سسی - فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: مسئله زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس حل شد و اکنون در آستانه عملیات اجرایی قرار دارد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، مهدی دهرویه روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اعلام این خبر اظهار داشت: مشکلات ساختاری زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی با پیگیریهای مجدانه علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان و مکاتبات و رایزنی های وی با عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور و همچنین پیگیری های نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در تهران حل شد.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: علاوه براین راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ زنان و پیگیری مرکز ماده ۱۶ مردان برای نگهداری معتادان متجاهر و اجرای عملیات ساماندهی آب بندانها از جمله پروژه های مهم شهرستان است که با استفاده ازظرفیتهای موجود شهرستان اجرایی شد.
دهرویه با اشاره به ثمره تلاش استاندار گلستان در اخذ مصوبات تحول آفرین  و جذب اعتبارات بی سابقه در سفر ریاست جمهوری و به نتیجه رسیدن ۴ مگاه پروژه استانی گفت: منطقه آزاد اینچه برون، پتروشیمی ، خلیج گرگان، آشوراده از جمله پروژه های استان است که به مرحله عملیاتی رسیده است.
وی بر ارائه برنامه های راهبردی هر دستگاه در سال آتی تاکید کرد و خواستار برنامه محوری دستگاههای اجرایی در سال ۱۴۰۲ شد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین از تشدید نظارتها بر بازاردر آستانه سال نو و تشکیل تیم های نظارتی ترکیبی خبر داد و در اشاره به سفر هیئت میهمانان اجلاس تقریب مذاهب کشورهای اسلامی به استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس گفت: آنها از وحدت عمیق مردم مسلمان در این خطه شگفت زده شدند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 ملا رحیم 1401-12-03 19:19
تامین زمین مقدمه کار است. کار اصلی تامین منابع ساخت و تکمیل بیمارستان برای استفاده عموم مردم منطقه است. امیدواریم مسولین همت بکنند تا کار ساخت بیمارستان در اسرع وقت آغاز شود تا فرصت سوزی های ۸ ساله به فراموشی سپرده شود.
نقل قول کردن
0 #2 آیهان تاتار 1401-12-06 23:06
اگه واقعا زمین تهیه شده پس زودتر آغاز بکنن ساخت بیمارستان را، نشه باز هشت سال دیگه صبر بکنند تا کلنگ زنی بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر