c_300_250_16777215_10_images_10705.jpg

 

ترکمن سسی - مدیر مدرسه علمیه هدایتی اهل سنت روستای کلاته ابریشم خراسان شمالی اظهار کرد: امروزه تمامی مذاهب اسلامی در کشور از نعمت و امنیت برخوردارند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، خال محمد آخوند سرفراز، در گفتگویی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی که به رهبری فردی عالم و مجتهد به پیروزی رسید حاصل تلاش و مجاهدت آن امام راحل و حاصل خون شهدای عزیز ایرانی است. ما باید خداوند را شاکر باشیم که در سایه الطاف نظام جمهوری اسلامی و اوج شرافت و سربلندی زندگی می کنیم.
این عالم اهل سنت خاطر نشان کرد: ظلم و ستم هایی که حکومت پهلوی؛ به مردم ایران روا داشت فراموش شدنی نیست و هستند افراد بسیاری که آن ایام را به خوبی یاد دارند و هرگز از یاد نخواهند برد.
وی یادآور شد: در مناطق روستایی که مردم عاری از تحصیل  و دانش بودند از دانش و عدالت خبری نبود و با ورود یک مأمور به داخل روستا تن همه می لرزید و گاها کدخدای ده مورد ضرب و شتم قرار می گرفت تا زهر چشمی بر کل اهالی باشد.
آخوند سرافراز تاکید کرد: امروزه تمامی مذاهب اسلامی در کشور از نعمت و امنیت برخوردار بوده و مشغول عبادت و ترویج مذاهب و معتقدات خود هستیم و در این مورد هیچگونه مشکل و مانعی وجود ندارد در حالی که در رژیم پهلوی تبلیغ و اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی جرم محسوب می شد و بسیاری از رهبران دینی و مذهب در اسارت و در زندان های پهلوی بودند.
مدیر مدرسه علمیه هدایتی اهل سنت روستای کلاته ابریشم خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: که رهبر معظم انقلاب بعد از انقلاب توانسته است با مدیریت بی نظیر میراث امام  را از توطئه های دشمنان محفوظ بدارد و امروز همه ما مردم ایران در برابر انقلاب و خون شهداءمسئولی هستیم و وظیفه داریم که از آن حفاظت و حراست کنیم و پشتیبان مقام معظم رهبری در مقابله با مستکبرین باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر