c_300_250_16777215_10_images_10703.jpg

 


ترکمن سسی - رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: اجازه ندهیم تریبون های تفرقه افکن معدل وحدت استان را پایین بیاورند. سکوت در بعضی از عرصه ها بی معناست.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حجت الاسلام نورعلی دیلم ظهر امروز سه شنبه در نشست نخبگانی اقشار و فرهیختگان اهل سنت گلستان اظهار کرد: دستاوردهای داخلی و بین المللی انقلاب اسلامی را به صورت بارش افکار مطرح و مفاهیم انقلاب اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را به گوش جهان برسانیم.

دیلم یادآور شد که دشمن با تهاجم فرهنگی و رسانه ای تمرکز کرده تا ما دچار فرسودگی، تفرقه و اختلاف شویم و ظرفیت های مادی و معنوی جامعه خود را از دست بدهیم، اگر دقت نکنیم و موثر عمل نکنیم دشمن به اهداف خود نزدیک‌می شود.

مدیر مرکز اسلامی گلستان با یادآوری اینکه رهبری شاخص های محوری مقابله با دشمن را مطرح، شبهات احتمالی را پاسخ و مصادیق امید و ناامیدی را بیان کرده گفت: رهبری از ناامیدی تعبیر به سم مهلک کرده است و ملت ناامید قطعا پیشرفت موفق نخواهد بود.

حجت الاسلام دیلم خطاب به فعالان رسانه ای گفت: با سواد رسانه ای که در اختیار دارید در این عرصه کار بکنید، مدیریت بکنید فرهنگ سازی بکنید و تولید و انتشار اخبار امیدبخش به هنگام و فراگیر را دنبال و با تهاجم فرهنگی دشمن که در بستر فضای مجازی ورود کرده مقابله بکنید.

حجت الاسلام دیلم تاکید کرد: اجازه ندهیم تریبون های تفرقه افکن معدل وحدت استان را پایین بیاورند. سکوت در بعضی از عرصه ها بی معناست.

وی گفت: رسانه های دشمن سعی در پمپاژ ناامیدی در جامعه ، ضعیف نشان دادن موفقیت های چشمگیر جمهوری اسلامی و توانمندی های ما و بزرگنمایی کاستی ها و ایرادات احتمالی است. رسانه های دشمن با تولید و انتشار اخبار دروغ به نوعی به شعور مخاطبین توهین می کند.

رییس مرکز اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: امروز جوامع علمی و دانشگاهی جهان، پیشرفت های علمی آموزشی و حوزوی ما را منتشر می کنند. خداوند وعده داده است پایان کار حزب الله پیروز است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر