c_300_250_16777215_10_images_10478.jpg

 

ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت اینچه برون، گفت: شهادت در راه وحدت امت و رسیدن به لقاء الله برازنده مولوی «عبدالواحد ریگی» بود.


آخوند «مددآقا هوشمند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری تقریب، با محکوم کردن ترور مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت خاش و تسلیت آن بر ملت بزرگ ایران به ویژه مردم غیور سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: شهادت مردان خدا را به خوبی می شناسد و آنها را گلچین کرده و در بهترین صورت به عرش الهی می برد تا از نزدش روزی بخورند.

به گفته وی؛ انسان های خوب و باتقوا ممکن است در دنیا زیاد باشند؛ ولی شهادت نصیب همه آنها نمی شود.

مدیر حوزه علمیه رحمانیه روستای مرزی دوزالوم با عنوان اینکه خبر شهادت عالم روشن ضمیر و مجاهد مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه محبوب اهل سنت خاش باعث تأسف و تأثر خاطر مومنان شد، تصریح کرد: ترور ناجوانمردانه و زبونانه این عالم و روحانی مردمی و خیرخواه که عمری را در راه خدمت به مردم منطقه خاش و اعتلای وحدت مردم آن سامان گذرانده بود موجبات خفت و خواری دشمنان را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: خون این عالم شهید و دیگر شهدای وحدت و امنیت، دامان پر ننگ دشمنان خارجی و عوامل مزدور داخلی را خواهد گرفت و آنان را در پیشگاه محکمه وجدان مردم، به شدت رسوا خواهد ساخت.

به گفته وی؛ دستگاه های امنیتی و انتظامی و مردمی با تمام توان و سرعت نسبت به شناسایی و محاکمه و برخورد قاطع با مسببان و مباشران این حادثه دردناک اقدام خواهند کرد.

آخوند هوشمند در پایان با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلام (ص)، اظهار کرد: «مرگ عالم مصیبتی جبران ناپذیر و رخنه ای بسته ناشدنی است، او ستاره ای است که غروب می کند. مرگ یک قبیله آسانتر از مرگ یک عالم است».

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر