c_300_250_16777215_10_images_10477.jpg

 

گرگان - ترکمن سسی - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از استقرار و نصب اولین دستگاه فوق پیشرفته MRI دولتی در گنبدکاووس خبر داد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ سعید گلفیروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین دستگاه فوق پیشرفته MRI زیمنس در بیمارستان مطهری گنبدکاووس مستقر و در دهه فجر سالجاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
 سعید گلفیروزی در نشست خبری با اشاره به موانع احداث بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی گنبدکاووس افزود: با تامین زمین برای ساخت این مرکز درمانی، مشکل ساخت آن هم درآینده نزدیک حل خواهد شد.
وی با اشاره به روند احداث بیمارستان کودکان آیت الله طالقانی گرگان افزود: بیمارستان کودکان طالقانی در مساحت ۱۳ هزار مترمربع در اواخر سال گذشته کلنگزنی شد و هم اکنون در مرحله فونداسیون است و تا پایان سال آینده افتتاح خواهد شد.  
وی با اشاره به قانون جمعیت جوانی ( مصوب ۱۴۰۰) یادآور شد: بدنبال اجرایی شدن قوانین جمعیت جوانی در استان گلستان هستیم به همین منظور ضمن تجهیز مرکز ناباروری نهال از نیروهای فوق تخصص در این مرکز دعوت بکار شده است.
وی تاکید کرد: مرکز نهال به عنوان تنها مرکز ناباروری در استان گلستان در حال فعالیت است اما سرعت قابل قبولی ندارد به همین منظور نیازمند ورود بخش خصوصی هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: تاکنون در استان گلستان؛ بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی مرکز ناباوری پیشقدم نشده است در حالی که در استان مجاور شاهد مشارکت بخش خصوصی برای راه‌اندازی چند مرکز ناباروری هستیم.
گلفیروزی با اشاره به تبدیل وضعیت کارکنان روزمزد در دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطر نشان کرد: برای تبدیل وضعیت و جذب نیروهای روزمزد دانشگاه، منتظر موافقت و تصویب هیات امنای وزارتخانه هستیم و در صورت تصویب، روند تبدیل وضعیت تمامی کارکنان روزمزد انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

0 #1 دلداده 1401-09-21 19:11
شرق استان با حدود یک میلیون جمعیت نیاز به توسعه زیرساخت های بهداست و سلامت دارد. تجهیز بیمارستان ها بخشی از آن است و امیدواریم هرچه زودتر دغدغه تامین زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس هم برطرف شود و هرچه زودتر شاهد آغاز ساخت آن بیمارستان باشیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر