c_300_250_16777215_10_images_10449.jpg

 

ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: برنامه هفتم توسعه برنامه ای ارزشمند است که ضروری است در راستای رشد و جبران عقب ماندگی های گلستان برش استانی برای آن تعریف شود.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، علی محمد زنگانه شامگاه پنج شنبه ۱۰ آذر در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، تصریح کرد:تهیه برش با اهداف کمی و با اهداف عینی با همکاری وزارتخانه های ذیربط در حوزه برنامه هفتم توسعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
استاندار گلستان افزود:  خوشبختانه رویکردهای مورد توجه برنامه هفتم توسعه در قالب چالش ها، بسترها و پیشران ها استحصال شده و مدیران دستگاه های اجرایی نیز می توانند در مدت زمان محدود نقطه نظرات خود را به آن اضافه کنند.
استاندار گلستان گفت: باید برنامه توسعه با منابع و تسهیلات همراهی و همسویی داشته باشند و در این راستا اصلاح ساختارها از اهمیت بالایی برخوردار است.
زنگانه یادآور شد: برای مثال در راستای اصلاح ساختار ها سامانه رشد ۸ درصدی در استان ایجاد شد و بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوبه سفر رییس جمهور در اختیار شهرستان ها با مدیریت فرمانداران جهت توزیع قرار گرفت و خوشبختانه تجربه ای موفق بود که به رشد و اشتغال استان بیشتر کمک می کند.
وی افزود: هدف آرمانی برنامه هفتم توسعه پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت است.
استاندار گلستان تاکید کرد: این برنامه منبعث از سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی ملی و استانی است و لازم است مدیران استان ضمن بازخوانی و بارش افکار با همکاران کمبودهای حوزه خود را اعلام نمایند.
زنگانه یادآور شد: سیاست ما خروج از تک محوری است و باید مدیریت درستی در حوزه منابع انرژی، آب و برق باشد.
زنگانه گفت: باید به اقتصاد دریا پایه و بهره مندی استان از منابع دریا توجه ویژه ای داشته باشیم.
استاندار گلستان تاکید کرد: مباحث گردشگری نیازمند توجه به ظرفیت های میراث فرهنگی و صنایع دستی و همچنین موضوعات منحصر به فرد استان نظیر دیوار دفاعی گرگان است.
زنگانه اظهار کرد: یقینا تمرکززدایی از اهمیت بالایی برخوردار است و موجبات ارتقا بهره وری و شکل گیری حکمرانی محلی را فراهم می کند.
وی با اشاره به ایجاد سامانه رشد ۸ درصدی در استان تصریح کرد: این سامانه که تنها در حد طرح نیست بلکه عملیاتی شده و مدیریت آن در شهرستان ها به عهده فرمانداران قرار دارد توزیع تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ و همچنین سفر بیش جمهور از طریق آن انجام می شود و قابل نظارت و کنترل است.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: در پورتال استانداری پنجره شفافیت قرار داده شده تا ضمن جلوگیری از انحراف منابع، صیانت از نظام ساختاری مدیریتی نیز انجام شود و در واقع شفافیت و پاسخگویی با هم محقق شوند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر