c_300_250_16777215_10_images_10420.jpg




ترکمن سسی - تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ، بعداز ظهر امروز جمعه در یک بازی دراماتیک در وقت‌‌های اضافه نیمه دوم با دو گل ولز را شکست داد.


تیم ایران در این بازی کاملا برتر و از هر لحاظ شایسته پیروزی بود و در نهایت مزد بازی تماشایی خود را با کسب اولین سه امتیاز در این رقابت ها به دست آورد.

در این بازی یک گل تیم ایران در نیمه اول توسط داور مسابقه به دلیل آفساید مردود اعلام شد و تیم ایران دوبار نیز توسط سردار آزمون و علی قلی زاده تیرک دروازه ولز را به لرزه درآورد و با بدشانسی از رسیدن به گل های بیشتر باز ماند. یک بار نیز در نیمه دوم شوت سعید عزت اللهی با نوک انگشتان دروازه بان ولز به کرنر فرستاده شد.

بعد از شکست سنگین ۶ به دو برابر انگلستان در اولین بازی، این پیروزی امیدهای تیم ایران برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ را زنده کرد.

 تیم ایران در سومین بازی خود در این رقابت ها مقابل تیم آمریکا قرار خواهد گرفت.

c_300_250_16777215_10_images_10419.jpg

دیدگاه‌ها  

0 #1 سیدی 1401-09-06 08:11
در فوتبال روز دنیا، پرسینگ ( یارگیری نفر به نفر) خیلی مهم است. تمامی تیم های تراز اول دنیا با اینکار قدرت تمرکز و تفکر را از حریف می گیرند و برنده می شوند. ایران مقابل ولز در این کار موفق بود. همان طور که عربستان مقابل آرژانتین با همین روش برنده بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر