c_300_250_16777215_10_images_10394.jpg

 


گنبدکاووس : ترکمن سسی - مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبدکاووس گفت: خوشبختانه توافقات نهایی خرید کف پوش استاندارد برای سالن المپیک توسط شهردار و شورای شهر گنبدکاووس صورت گرفته و روز شنبه با حضور در فرمانداری، تکلیف آن بطور کامل مشخص خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، جمال الدین واحدی که تماشاگر بازی تیمش مقابل سایپا در سالن آزادی تهران بود ، در خصوص رفع نگرانی هواداران گنبدی و خرید کفپوش استاندارد برای سالن المپیک گنبد برای دور برگشت اظهار داشت: شهردار و شورای شهر با این کار موافقت کردند و تنها مشکل موجود در این مسیر نا مشخص بودن مدت اجاره سالن از اداره کل ورزش و جوانان استان است.

واحدی افزود : فعلا ظاهرا با اجاره یکساله موافقت شده و این در حالی است که مسئولان شهرداری و شورا ، روی ۵ سال تاکید دارند.
مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبدکاووس در خصوص نوع کفپوش استاندارد مدنظر برای سالن المپیک گنبد هم گفت : نوع کف پوش استاندارد گرفلور و ۷/۵ میل است که با توجه به زیر ساخت مناسب سالن ، باعث برطرف شدن مشکل خواهد شد.

گفتنی است فدراسیون والیبال ایران برای تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال تا پایان ذور رفت مسابقات مهلت داده بود تا سالن های محل برگزاری مسابقات لیگ برتر دارای کف پوش استاندارد باشد در غیر ابن صورت آن تیم ها مجبور می شوند تا با محرومیت از میزبانی مسابقات خود را در یکی از شهرهای تهران ( سالن فدراسیون یا حانه والیبال ) یا اردکان ، یا یزد یا ارومیه برگزار کنند.

برهمین اساس، فدراسیون والیبال ایران این هفته طی نامه ای به مدیران عامل باشگاه های فرهنگی ورزشی والیبال حاضر در لیگ برتر امسال از آنها خواسته بود تا گزارش اقدام های خود را در خصوص استاندارد سازی کف پوش سالن ها تا روز چهارشنبه گذشته ارسال کنند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 فریدون 1401-08-28 13:08
اوه اوه! چه کار بزرگی! چه خبر بزرگی!
نقل قول کردن
0 #2 هادی مفیدی 1401-08-28 13:08
ما شاء الله
نقل قول کردن
0 #3 جبار کسلخه 1401-08-28 13:10
کف پوش استاندارد برای سالن، ولی خیابان ها و کوچه چاله چوله دار! عجب داستانی!
نقل قول کردن
0 #4 نورمحمد 1401-08-28 13:18
بعد از اولتیماتوم فدراسیون والیبال برای همین کف پوش دو میلیارد تومانی حدود سه ماه است که مدیران ورزش و جوانان و برخی مدیران اجرایی دست همدیگر را نگاه می کردند. اما در نهایت شهرداری و شورای شهر گنبدکاووس تقبل کردند آن را تهیه بکنند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر