c_300_250_16777215_10_images_10302.jpg

 


ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن برای برآورده‌کردن آرزوی خانه‌دار شدن دهک‌های پایین ساکن استان بدون همراهی دستگاه قضایی و به‌خصوص سازمان ثبت اسناد به سرانجام نخواهد رسید.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ علی‌محمد زنگانه روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی استان گلستان اظهار داشت: از زمان اجرای این طرح تاکنون، اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده و زمین‌های مورد نیاز با همراهی دستگاه قضایی به متقاضیان واگذار شد که امیدواریم این روند سرعت بیشتری بگیرد.
وی بیان کرد: همراهی دستگاه قضایی گلستان در روند مانع‌تراشی از پرونده‌های مهم شایسته تحسین است و اعتقاد داریم که گره‌های کور استان بدون همراهی دستگاه قضایی باز نخواهد شد.
استاندار گلستان اظهار امیدواری کرد که با تداوم همراهی همه دستگاه‌ها، سرانه درآمدی مردم استان که نصف میانگین کشوری است افزایش یابد.
زنگانه حل مشکلات سرمایه‌گذاری در آشوراده و پتروشیمی را از جمله اقدامات مهم دستگاه قضایی در گلستان دانست و بر تداوم آن تاکید کرد.
وی گفت: برخورد قاطع دستگاه قضایی گلستان با مدیران متخلف موجب حرکت ادارات استان به سمت سلامت اداری شد.
در پایان این مراسم از خدمات محمدتقی مشهدی تقدیر و عبدالله آقاعلیخانی به عنوان مدیرکل بازرسی استان گلستان معرفی شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر