c_300_250_16777215_10_images_4296978.jpg

 

ترکمن سسی - معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: دستگاه های دولتی در گلستان نه تنها در زمینه واگذاری زمین همکاری نکردند، بلکه مقاومت هم کرده اند.


جمشید شعبانیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: تاکنون ۳۲۳ هکتار زمین برای طرح ملی مسکن در گلستان تأمین شده است.
معاون املاک حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود: از این میزان ۶۹ هکتار زمین متعلق به دستگاه‌های اجرایی بوده که برای ۶۳ هکتار آن سند صادر شده است.
وی بیان کرد: عمده این زمین‌ها متعلق به جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات بوده و تاکنون هیچ دستگاهی خوداظهاری نداشته است.
شعبانیان اضافه کرد: اراضی توسط فرمانداری‌ها و اداره ثبت شناسایی شده و دستگاه‌ها نه تنها در زمین واگذاری زمین همکاری نکردند، بلکه مقاومت هم کرده‌اند.
وی با اشاره به واگذاری زمین توسط دستگاه‌های حاکمیتی هم گفت: بنیاد مستضعفان هم تاکنون ۳۳ هکتار زمین در کلاله، گنبدکاووس، بندرترکمن و آق قلا به اجرای این طرح اختصاص داده و واگذاری زمین در آزادشهر و فاضل آباد هم در دست بررسی است.
طبق گفته معاون املاک حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، ۱۲ هکتار زمین هم توسط بنیاد مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت سجوال، کرند، تاتار و فراغی معرفی شده است.
وی متذکر شد: ساخت سالیانه ۱۵ هزار واحد بر عهده گلستان در طرح ملی مسکن بوده که برای ۲۷ هزار واحد آن تاکنون زمین تأمین شده است و این میزان نیاز سال اول و بخش قابل ملاحظه‌ای از نیاز سال دوم را برآورده می‌کند.
شعبانیان گفت: در شهرهای مینودشت، رامیان، بندرگز، آزادشهر و در شهرهای تازه تأسیس مانند مزرعه، سنگدوین، فاضل آباد و سرخنکلانه کمبود زمین داریم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر