c_300_250_16777215_10_images_10288.jpg

 

ترکمن سسی - معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس بر فرهنگ سازی در بهره گیری از ظرفیت سمن ها در بحران های احتمالی برای سرعت بخشیدن به خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.


به گزارش خبرنگکار ترکمن سسی، عبدالحمید گوگلانی با اشاره به رتبه اول ضریب نفوذ بیمه روستایی گلستان در کشور در روزگاری نه چندان دور، بر لزوم بیمه روستایی و بیمه کشاورزی و همچنین ضرورت ارتقاء بیمه منازل مسکونی در شهرها و روستاها از سوی شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، بنیاد مسکن و دهیاری‌ها تاکید کرد.
وی مصوبات مدیریت بحران را از جمله مصوبات لازم الاجرا برشمرد و بر مستند سازی فعالیتهای ادارات در خصوص مدیریت بحران تاکید کرد و افزود: مستند سازی یعنی تحلیل، تجزیه و تبدیل رویدادها به دانش و علت یابی مسائل و در نهایت ارائه پیشنهاد در شورا است تا تبدیل به مصوبه اجرایی شود.
گوگلانی با اشاره به شاخصهای ارزیابی ادارات در حوزه مدیریت بحران افزود: انتظار داریم دستگاهها بر اساس شاخصهای تعیین شده گزارش اقدامات را ارائه نمایند و براساس شاخصها عملکرد داشته باشند.
معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس همچنین بر اعلام خسارت ناشی از حوادث ظرف ۴۸ ساعت توسط دستگاهها تاکید کرد و با اشاره به اینکه یکی از اقدامات جهت پیشگیری و مقابله با بحران تامین امکانات و تجهیزات است، گفت: در همین راستا مدیران، کمبودها و نیازهای تجهیزاتی خود را به فرمانداری اعلام کنند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 میکاییل آق آتابای 1401-08-15 16:30
انجمن های مردم نهاد از قبیل انجمن های فرهنگی هنری ادبی که در بیشتر شهرها و مناطق ترکمن نشین وجود دارند ظرفیت بزرگی برای فرهنگ سازی ارزش های اجتماعی هستند. شاعران، نویسندگان ، هنرمندان فعال در این نهادهای مردمی هرکدام با هنر خودشان قدرت تاثیرگذاری بالایی دارند و چه خوب است دلسوزان و تصمیم سازان محلی با این افراد ارتباط مستمری داشته و برای هم افزایی برنامه ها اشتراک مساعی داشته باشند. در واقع ما چه توان بزرگی در جامعه داریم که کمتر به استفاده بهینه از آن فکر می کنیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر