c_300_250_16777215_10_images_10131.jpg

 


ترکمن سسی - فرمانده انتظامی گلستان گفت: پرسنل نیروی انتظامی در آشوب‌های اخیر تلاش کرده ضمن رعایت حال مردم، خود را همواره کنار مردم و همراه و همگام جامعه بداند.


سردار سرتیپ‌دوم ستاد محمدسعید فاضل‌دادگر امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ما اجازه نخواهیم داد کسی در زندگی مردم، آرامش و امنیت جامعه خللی ایجاد کند.
 وی تاکید کرد: نیروهای نظامی و انتظامی ما قدرتمندانه در صف مقدم در برابر اغتشاشگران خواهد بود و اجازه نخواهد داد مشکلی برای امنیت مردم و جامعه ایجاد شود.
وی با بیان اینکه ما پلیس مردمی هستیم، تصریح کرد: ما همواره خود را در کنار مردم می‌دانیم و سعی کردیم صف اغتشاشگر را از معترضان جدا بدانیم.
فرمانده انتظامی گلستان یادآور شد: نیروی انتظامی در کنار نیروهای مسلح و مردم حافظ امنیت کشور است، اما اگر ببینیم افرادی بخواهند به رفتارهای نابخردانه خود ادامه دهند و دست به آشوب بزنند و آسایش و آرامش جامعه را به خطر بیاندازند حتما نیروهای نظامی و انتظامی به وظایق ذاتی خود عمل خواهند کرد و اقدامات خود را براساس قانون و شرح وظایف محوله انجام خواهیم داد.
فاضل‌دادگر یادآور شد: آن دسته از اغتشاشگرانی که به صورت حرفه‌ای و سازماندهی شده آموزش دیده‌اند که فضای عمومی کشور را ملتهب کنند و بازیچه دست رسانه‌ها و فضای مجازی معاندین قرار گرفتند، بدانند ما اجازه نخواهیم داد روند زندگی روزمره مردم و شهروندان بازیچه دست عده‌ای عناصر اغتشاشگر و آشوب‌طلب قرار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: این افراد تحت تاثیر هیجانات وارد این میدان‌ها شدند، متاسفانه این افراد در امنیت کشور اخلال ایجاد کردند و این همان چیزی بود که دشمنان و معاندین ما می‌خواستند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر