c_300_250_16777215_10_images_10018.jpg

 


ترکمن سسی - " در سفر رییس جمهور به گلستان ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های فرهنگی و هنری در استان در نظر گرفته شده است." این را محمد رعیت ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان امروز در قرارگاه خبری استانداری اعلام کرد.


رعیت در جمع خبرنگاران افزود: در هفته دولت امسال ۴۶ برنامه پیش بینی شده که ۱۲ مورد آن به نمایشگاه فرهنگی و هنری، ۱۰ مورد مسابقات فرهنگی و هنری و قرآنی و ۶ مورد نیز نشست های تخصصی و کارگاه آموزشی است.

وی ادامه داد: ۱۹۰۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان عضو صندوق اعتباری هنر هستند که از این تعداد ۸۰۰ نفر مشمول بیمه تامین اجتماعی شدند و از سرانه حمایتی دولت برخوردارند.

رعیت خاطر نشان کرد: تاکنون ۳۰۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر، تسهیلات مختلف تسهیلات دریافت کردند و همچنین قریب به ۱۳ میلیارد تومان به ۱۵۴۹ هنرمند، کمک معیشتی در دوران همه گیری کرونا پرداخت شد.

وی یادآور شد: قریب به ۱.۳ میلیارد تومان آگهی بین مطبوعات استان گلستان در طول پنج ماه گذشته توزیع شده است.

 رعیت گفت: ۳۶۵ نفر از فعالان قرآنی استانی از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند. همچنین ۶۰ هنرمند شاخص استان موفق به کسب درجه هنری شدند که این عزیزان مشمول طرح کمک مستمری می شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: در یک سال اخیر برای نخستین بار ۱۱۸ مورد اکران فیلم در نقاط محروم و مرزی داشته ایم و گروه تخصصی عکاسان ما در بحث حفظ و پاسداشت از خلیج گرگان اقدام کردند و نمایشگاه یک هفته ای عکس را در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار کردند

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر