c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-02-13_18-42-08.jpg

 

ترکمن سسی - تیم والیبال سریک گنبدکاووس در اولین حضور خود در لیگ یک کشور در سال 1400 با شکست نماینده اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت.


 
به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک زنان کشور سال 1400 جام «سردار دل‌ها» که از 25 دی‌ماه با حضور 33 تیم آغاز شده بود، امروز (یکشنبه 24 بهمن) با قهرمانی نماینده گنبد به پایان رسید.
مرحله ‌نهایی این رقابت‌ها امروز با دو دیدار در سالن آیت‌ا.. خاتمی اردکان پیگیری شد و تیم‌های موحم فریدون‌کنار و ستارگان درخشان تربت در دیدار رده‌بندی و برای کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر رفتند.
نماینده تربت حیدریه با نتیجه سه بر یک موحم را شکست داد و به مقام سومی و مدال برنز لیگ دسته یک زنان سال 1400 دست یافت.
تیم‌های علی‌بابا اصفهان و سریک گنبد که روز گذشته (شنبه 23 بهمن) با صعود به دیدار نهایی سهمیه لیگ برتر زنان سال 1401 را به دست آورده بودند، در دیدار نهایی این رقابت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم رفتند و نماینده گنبد با اقتدار و سه بر صفر حریف خود را شکست داد.
بدین ترتیب تیم‌های سریک گنبد، علی‌بابا اصفهان و ستارگان درخشان تربت حیدریه مقام‌های اول تا سوم لیگ دسته یک زنان سال 1400 را از آن خود کردند.
رده‌بندی نهایی هشت تیم برتر این رقابت‌ها به قرار زیر است:
 1 سریک گنبد
 2 علی بابا اصفهان
 3 ستارگان درخشان تربت حیدریه
 4 موحم فریدون‌کنار
 5 الماس جم بوشهر
 6 خیام بتن نیشابور
 7 چادر ملو اردکان
 8 فدک قم

خبرنگار : مسعود کاظمی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر