c_300_250_16777215_10_images_89075.jpg



ترکمن سسی -  شهردار اینچه برون گفت: اینچه برون از لحاظ برخورداری از امکانات عمرانی، خدماتی، فرهنگی، بهداشتی درمانی و ورزشی رشد داشته است.


ایوب مهراد در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی اظهار کرد: به لطف و برکت انقلاب و نظام امروز شهر اینچه برون از لحاظ برخورداری از امکانات عمرانی، خدماتی، رفاهی، فرهنگی، بهداشتی درمانی و ورزشی رشد قابل ملاحظه ای داشته است.
وی با بیان اینکه، منطقه مرزی اینچه برون یکی مرزهای امن کشور محسوب می شود، افزود: این نعمت نیز با به همت و تلاش علما و روحانیون، مرزبانان و مرزنشینان غیوری صورت گرفته است که در صحنه های انقلاب و نظام مشارکت گسترده ای دارند.
شهردار اینچه برون در ادامه تصریح کرد: برای موفقیت هر انسان و مجموعه ای نیاز به بررسی خود دارد و اگر بخواهیم گذشته را طبق اظهارات و شنیده های خود بررسی کنیم، متوجه می شویم که در قبل از انقلاب منطقه اینچه برون از لحاظ امکانات اولیه جاده ای، بهداشتی و خدمات رفاهی بی بهره بوده است و حتی در اغلب مواقع به دلیل نبودن مرکز بهداشتی درمانی و یا پایگاه اورژانس برای انتقال بیمار به گنبدکاووس با مشکل روبرو بودیم و شاهد وخیم تر شدن حال بیمار می شدیم.
مهراد افزود: امروز به برکت حاکمیت نظام اسلامی برنامه های توسعه ای نظام را در مناطق محروم و مرزی مشاهده می کنیم و شهر اینچه برون از لحاظ برخورداری از امکانات عمرانی، خدماتی، فرهنگی، بهداشتی درمانی شامل اورژانس خدمات اجتماعی، تصادفات و پایگاه امداد و نجات جاده ای و خدمات رفاهی و ورزشی شامل سالن ورزشی و احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال رشد قابل ملاحظه ای داشته است.
وی با بیان اینکه مهاجرت معکوس در منطقه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در گذشته به دلیل فراهم نبودن امکانات و مشکل بیکاری اغلب جوانان و مردم منطقه برای کار و گذران زندگی به شهرهای بزرگ و شهرستان های مجاور مهاجرت کرده بودند اما امروز با توجه به فراهم شدن امکانات و زیرساخت ها و بحث منطقه آزاد تجاری، مهاجرت معکوس صورت می گیرد و مردم منطقه نیز رغبت بیشتری به سرمایه گذاری و پیشرفت و آبادنی منطقه خود پیدا کرده اند.
شهردار اینچه برون همچنین افزود: یکی از برکات و ثمرات نظام توجه به افراد مستعد و استعدادها و توانمندی های موجود در هر منطقه است.

گزارش از : رستم جرجانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر