c_300_250_16777215_10_images_1165359_orig.jpg

گرگان : ترکمن سسی - آیین اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر گلستان عصر جمعه 22 بهمن ماه با حضور جمعی از مدیران و جامعه هنری استان در پردیس سینمایی عصر جدید برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، آیین اختتامیه جشنواره چهلم فیلم فجر در استان گلستان با حضور غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا و نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، روح الله حسینی سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمود خواجه نژاد رییس حوزه هنری گلستان و جمعی از مسئولان و هنرمندان و سینما دوستان در عصر جمعه 22 بهمن ماه همزمان با اکران فیلم «دسته دختران» ساخته ی «منیر قیدی» در پردیس سینمایی عصر جدید برگزار شد.
در این مراسم «محمد رعیت» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ضمن گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی و قدردانی از عوامل برپایی این رویداد هنری، گفت: سینما و به طور کلی هنر؛ هدیه ای الهی است در وجود برخی افراد نهاده شده و آن ها با خلق آثارشان؛ این موهبت را با دیگران به اشتراک می گذارند و برای رسیدن به اندیشه  و آرامش و پالایش و بهره مندی جامعه از هنر امری ضروری است که باید به هنر فاخر توجه نشان دهند.
رعیت ادامه داد: علی رغم شرایط کرونایی، با مساعدت و حمایت دولت و وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی بستری فراهم شد تا جشنواره چهلم فیلم فجر در همه ی استان ها از جمله گلستان برپا شود و عموم مردم توانستند از تولیدات سینماگران کشورمان بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار نفر گلستانی( بخاطر شرایط کرونایی سینماها با 50 درصد ظرفیت ارائه خدمت کردند) از اکران فیلم های فجر استقبال کردند، افزود: ۱6 فیلم در ۴۲ سانس در پردیس سینمایی عصر جدید و کاپری شهرستان گرگان اکران شد.
رعیت در ادامه به اکران فیلم در نقاط محروم و فاقد سینما از طریق سینما سیار اشاره کرد و گفت:  برخی از فیلم های حاضر در این دوره از جشنواره در برخی از نقاط محروم به صورت رایگان و با حمایت خیران فرهنگی اکران شدند.
در بخش پایانی این مراسم، از رییس حوزه هنری استان گلستان و کارکنان پردیس سینمایی عصر جدید به پاس تلاش مجدانه در برپایی چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر با اهدای لوح و هدیه ای فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر