c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-02-07_21-35-02.jpg

 

علی آبادکتول: ترکمن سسی – فرماندار شهرستان علی آبادکتول گفت:اتمام پروژه‌‌‌‌های نیمه تمام و برنامه ریزی در جهت جذب سرمایه گذار به منظور سرمایه گذاری ملی از برنامه‌‌‌‌های ما در این دولت است.

 

نشست خبری فرماندار و جمعی از روسای ادارات با اصحاب رسانه شهرستان علی آبادکتول همزمان با ایام الله دهه فجر و با هدف اطلاع رسانی در خصوص فعالیت‌‌‌‌های انجام شده و پروژه‌‌‌‌های در حال اجرا شهرستان در دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، در این نشست ابراهیم احمدی فرماندار علی آباد کتول، ضمن تاکید بر اطلاع رسانی شفاف و به موقع، نگاه دولت رئیسی را امید آفرینی و عنوان کرد و گفت: تلاش در جهت تحقق وعده ها و ایجاد امید بین همه اقشار جامعه از اهداف دولت جدید است. وی در خصوص شاخص‌‌‌‌های توسعه شهرستان گفت: اتمام پروژه‌‌‌‌های نیمه تمام و برنامه ریزی در جهت جذب سرمایه گذار به منظور سرمایه گذاری ملی از برنامه‌‌‌‌های ما در این دولت است


محمد میرعرب معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار علی آبادکتول نیز در این جلسه از افتتاح و آغاز به کار 359 پروژه عمرانی و خدماتی با سرمایه ای بالغ بر 205 میلیارد تومان و اشتغال 438 نفر خبر داد.


در ادامه کوروش مزیدی رئیس اداره مخابرات از افزایش مشترکان از ده نفر در سال 57 به 60 هزار نفر در سال 1400 خبر داد. توسعه پورت‌‌‌‌های adsl، طرح هی توسعه ای، افزایش فیبر نوری، توسعه کابلی و نصب 8 دکل تقویتی در سطح شهر و روستا‌‌‌‌های تابعه تا پایان 1400 خبر داد.


محمدمهدی سوخته سرایی رئیس منابع آب شهرستان از طرح‌‌‌‌های توسعه ای شهرستان خبر داد و افزود: طرح ملی سد کبود وال با ظرفیت 24 میلیون متر مکعب آب جهت توسعه کشاورزی منطقه، احداث شبکه‌‌‌‌های اصلی و فرعی، لایروبی رودخانه هاس شهرستان به طول 230 کیلومتر، دیوار سازی رودخانه ها، نشانه گذاری حریم رودخانه‌‌‌‌های شهرستان، افتتاح ساختمان توانمندسازی بانوان، پیگیری تکمیل ساختمان اداره آب و ... از اقدامات و طرح‌‌‌‌های سال‌‌‌‌های اخیر این نهاد است.
سوخته سرایی در خصوص پروژه‌‌‌‌های عمرانی این اداره گفت: اقدامات موثری در جهت ساماندهی مصرف آب در شهرستان و پیشگیری از بحران انجام شده است. اتصال مجتمع‌‌‌‌های آب رسانی در صورت بروز در آبرسانی در مواقع بحرانی با اتصال این شبکه ها به یکدیگر میسر شده است.


احمد شکی رئیس اداره راه نیز در این جلسه گفت: 347 کیلومتر راه شهری و روستایی علی آباد کتول تحت مدیریت راهداری علی آباد است. وی افزود: 98 درصد راه‌‌‌‌های روستایی علی آباد آسفالته هستند که تلاش برای آسفالته دو درصد باقیمانده ادامه دارد.
شکی همچنین از 4 پروژه در دست این اداره خبر داد و بیان داشت: این چهار طرح احداث و چهار بانده کردن مسیر جاده سنگدوین به ایمر، تعریض جاده کرد آباد، احداث جاده آزادتپه به پیرواش و احداث جاده سیاه مرزکوه به طول 6 کیلومتر می‌باشند.


عباس فرامرزی رئیس اداره راه و شهرسازی نیز از تکمیل واحد‌‌‌‌های مسکن مهر و آغاز به کار طرح نهضت ملی مسکن در نوده خبر داد و گفت: آورده اولیه افراد در طرح ملی مسکن 40 میلیون تومان است و وام 300 میلیونی با بازپرداخت 20 ساله به افراد تعلق خواهد گرفت.


فهیمه پلنگی رئیس اداره بهزیستی شهرستان در این نشست از تحت پوشش قرار دادن 4200 نفر از معلولان خبر داد و بیان داشت: هزینه آب، برق و گاز معلولانی که در بهزیستی دارای پرونده باشند، رایگان است.


در پایان این مراسم از خبرنگاران شهرستان تجلیل به عمل آمد.

گزارش از : وحید حاج سعیدی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر