c_300_250_16777215_10_images_88016.jpg

 

ترکمن سسی - برگزیدگان هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون پرورش فکری در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوشنویسی و عکاسی معرفی شدند.

 


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در مجموع ۲۹۳۹ اثر در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوشنویسی و عکاسی به دبیرخانه هشتمین دوسالانه ملی ارسال شده بود که از آن میان ۱۱۴ اثر به عنوان برگزیده و ۱۱۶ اثر شایسته قدردانی شناخته شدند.
هیأت داوران رشته «نقاشی» شامل نادر موسوی‌فاطمی، معصومه فاضلی‌مقدس و ندا محققی، از میان ۷۷۰ اثر انتخابی در مرحله اول در شش گروه سنی، در مجموع ۳۷ اثر را به عنوان برگزیده و ۳۴ اثر را شایسته قدردانی معرفی کردند که در این بین مسعود حسینی از مرکز شماره دو گرگان به هدایتگری مهیا شهسواری، سونیا منگلی‌زاده از مرکز مراوه‌تپه با هدایتگری آرزو پناه و مائده تقی‌زاده عضو ارشد کانون شماره یک گنبدکاووس به هدایتگری مریم کرامتلو به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند.
همچنین هیأت داوران بخش «سفال‌گری» شامل عبدالعظیم آذرخیل، هدی محسنی و نغمه معنوی‌راد از میان ۳۱۲ اثر در شش گروه سنی، در مجموع ۲۶ اثر را به عنوان برگزیده و ۳۳ اثر شایسته قدردانی دانستند که آوینا علی‌اصغری، آیلین ساری‌پور، سلدا قاسمی و روژان مرجانی عضو اعضای مراکز گرگان به هدایتگری ربابه کلاتی و مهیا شهسواری و سونیا منگلی‌زاده عضو کانون مراوه‌تپه به هدایتگری آرزو پناه به‌عنوان برگزیده این بخش از مهرواره انتخاب شدند.
هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

c_300_250_16777215_10_images_933018.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر