c_300_250_16777215_10_images_79098.jpg

 


بندرترکمن : ترکمن سسی - اولین جلسه شورای شهر بندرترکمن با دستور جلسه تعیین شهردار امروز دوشنبه یکم شهریور به دلیل نرسیدن به حدنصاب قانونی بی نتیجه به پایان رسید.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، این جلسه که با حضور خزینی ، کارشناس امور مربوط به شوراهای اسلامی فرمانداری شهرستان بندرترکمن در محل دایمی شورا و براساس دعوتنامه ارسالی برگزار شده بود علیرغم حضور چهار عضو دیگر شورا به نصاب قانونی نرسید و انتخاب شهردار بندرترکمن به جلسه دیگر موکول شد.

براساس این گزارش ، در این جلسه یحیی چوگان، کمال الدین یارعلی و کمال پورقاز، ۳ نفر از اعضای شورای ششم بندرترکمن غیرموجه غایب بودند و در نتیجه جلسه به حدنصاب قانونی نرسید و جلسه تعیین شهردار به فردا سه شنبه دوم شهریورماه 1400 موکول گردید.

غیبت غیرموجه و به حدنصاب قانونی نرسیدن تعداد اعضای شورا برای تصمیم گیری و انتخاب شهردار می تواند نشانه ای از اختلاف نظر حداقل سه نفر از اعضا با چهار عضو دیگر شورا در گزینه مدنظر برای انتخاب شهردار قلمداد شود.

این موضوع انتقادات و واکنش های تند کاربران فضای مجازی در شهرستان بندرترکمن را برانگیحخته است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر