c_300_250_16777215_10_images_79096.jpg

 

بندرترکمن : ترکمن سسی - اولین جلسه شورای ششم بندرترکمن با دستور جلسه انتخاب شهردار موضوع یادداشتی است که به قلم طاهر جانی در کانال صحرامیز منتشذ شده است.

 

این خبرنگار بندرترکمنی نوشته است:
مطابق با زمان اعلام شده قرار است جلسه انتخاب شهردار بندرترکمن صبح دوشنبه یکم شهریور ماه ۱۴۰۰ در حالی برگزار شود که مردم شهرهای اطراف مانند گمیشان، سیمین شهر و سیجوال از چندی پیش شهرداران خود را شناخته اند.

فرایند انتخاب شهرداران بندرترکمن از میان چند عضو واجد شرایط از نگاه منتخبین مردم وارد فاز نهایی شده و گمانه زنی ها در این مورد طی روزهای گذشته از سوی فعالان سیاسی و کاربران فضای مجازی ادامه داشته است.

یک عضو این شورا امروز طی گفتگوی انجام شده به انتخاب شهردار با بیشترین آرا تاکید کرده و چنین گفت: آسیب های زیادی وجود دارند که باید برای ترمیم آنها برنامه ریزی و اقدام لازم صورت بگیرد. تلاش ما دنبال کردن اهدافی است که مردم انتظار دارند.

گفته می شود شورای شهر بندرترکمن موضوع انتخاب و معرفی شهردار در مهلت تعیین شده را با جدیت دنبال کرده و اعضا در آخرین نشست های غیر رسمی و رایزنی های بعمل آمده به حداقل چهار رای لازم برای معرفی بهترین گزینه دست یافته اند، با اینحال کماکان باید منتظر اعلام رسمی خبر این انتخاب از سوی شورای شهر بود.

هر چند در پس از انتخابات خرداد ماه برخی صاحب نظران احتمال ایجاد دو دستگی میان منتخبین شورای ششم بندرترکمن را بعنوان یک معضل کهنه، قدیمی و نخ نما شده و زنگ خطر جدی در سر راه پیشرفت و توسعه بندرترکمن می دانستند، اما اتحاد میان اعضا در جریان انتخاب سرپرست شهرداری ثابت کرد که آنها خود را از تکرار اشتباهات شوراهای گذشته دور نگه داشته اند.

به هر رویی باید به شورای ششم و شهردار بندرترکمن فرصت کافی داد تا قابلیت ها و توانمندی هایشان را با استفاده از ظرفیت های موجود به نمایش بگذارند. شورایی که سیاست کاری اش را بر همسویی با شهردار منتخب می داند و قرار است به جای نشستن در ساختمان شورا با حضور در میدان عمل پیگیر امورات مربوط به شهر خود بر اساس وعده های داده شده به مردم باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر