c_300_250_16777215_10_images_77430.jpg


بندرترکمن- ترکمن سسی - نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شفاف سازی می‌تواند در انتخاب درست کاندیداها نقش اثرگذاری داشته باشد.


عبدالجلال ایری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های نظارت بررسی شده و برخی از مسائل و موارد قانونی مانند تحصیلات و غیره شرط لازم برای کاندیداها است اما شرط کافی نیست و آنها باید عملکرد و کارنامه خوبی هم داشته باشند.
نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر کاندیداها شفاف باشند، مردم راحت تر دست به انتخاب می‌زنند.
وی گفت: اگر فردی خود را در معرض قضاوت قرار دهد بهترین حالت قضاوت براساس کارنامه و عملکرد است که باید آن را شفاف سازی کند.
«ایری» بیان کرد: شفافیت در شهرهای بزرگ خود را بیشتر نشان می‌دهد زیرا اعضای شورای این شهرها باید سابقه عملکردی بیشتر و موثرتری داشته باشند.
نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی افزود: شفافیت به طور قطع و یقین در انتخاب مردم اثرگذار است و کسانی که در گذشته عضو شورا بوده و یا هم اکنون قصد ورود دارند باید عملکرد خود را برای مردم تشریح کنند.
وی تاکید کرد: با توجه به مسائل و اتفاقاتی که در برخی از شوراها در کشور رخ داده و عدم شفافیت مشکل ساز شده است، طرح شفاف سازی می‌تواند در انتخاب درست نقش اثرگذار داشته باشد.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر