c_300_250_16777215_10_images_2881034_560.jpg

 

ترکمن سسی - معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی با اجرای تشکل‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی با شعار محوری «جوان پرچمدار پیشرفت ایران» در گلستان خبر داد.


به گزارش ایکنا از گلستان، حامد ملاحسنی، معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز، ۱۰ اسفندماه برگزار شد، گفت: همزمان با آغاز هفته جوان از ۱۱ تا ۱۷ اسفندماه با شعار «جوان پرچمدار پیشرفت ایران» بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی با اجرای تشکل‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی شده است.
معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان به‌ویژه برنامه‌های هفته جوان اشاره کرد و افزود: برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در علی‌آباد کتول‌، غبارروبی مزار شهدا، مسابقه کتابخوانی با عنوان «جوان و انتخاب بزرگ»، برگزاری جشن هفته جوان در ۱۴ شهرستان استان با حضور مسئولان، افتتاح مرکز خانه جوان در گرگان، افتتاح مرکز اوقات فراغت جوانان در روستای قرن‌آباد، برگزاری جشن ازدواج ۴۰ زوج ترکمن با حضور مسئولان و پخش زنده از سیمای مرکز استان، نمایشگاه دستاوردهای فعالیت‌های جوانان، نشست‌های هم‌اندیشی با جوانان، جشن بزرگ دهه ۸۰ از جمله برنامه‌های هفته جوان در استان است.
ملاحسنی همچنین از ارائه خدمات اجتماعی رایگان به‌مناسبت روز جوان در استان خبر داد و گفت: استفاده از خدمات حمل و نقل شهری و همچنین خدمات استخر کوثر و ایثار در گرگان، استخر کمینه در بندرترکمن، استخر مینودشت و استخر علی‌آبادکتول در روز جوان رایگان بوده و جوانان می‌توانند با ارائه کارت ملی از این مراکز بهره‌مند شوند.
معاون امور جوانان اداره‌‌کل ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد: مراسم اختتامیه جشنواره جوانان برتر ایران زمین در ۱۸ اسفندماه با حضور دبیر شورای عالی جوانان کشور برگزار خواهد شد که در این مراسم از ۱۲ جوان برتر گلستانی در زمینه‌های فرهنگی و قرآنی، اجتماعی و اقتصادی در سطح استان تجلیل می‌شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر