c_300_250_16777215_10_images_169335846.jpg


گنبدکاووس - ترکمن سسی - رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با اشاره به پایان مهلت سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای تعویض کفپوش سالن المپیک این شهر و میزبانی از مسابقات لیگ برتر گفت: گنبدکاووس توانایی تامین هزینه حدود ۲۰ میلیارد ریالی تعویض کفپوش را در زمان کوتاه ندارد و فدراسیون باید در این خصوص مساعدت کنند.


ساسان معین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: قبل از شروع فصل لیگ برتر، بازرسان سازمان لیگ والیبال از سالن‌ محل بازی‌ ۱۴ تیم حاضر در این مسابقات از جمله سالن المپیک گنبدکاووس و کفپوش آن بازدید کردند و به‌جز تهران، ارومیه، یزد و اردکان، بقیه سالن‌ها فاقد استاندارد لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر دانستند.
وی اضافه کرد: براین اساس به تیم‌هایی که کفپوش سالن محل بازی آنها استاندارد نبود فرصت داده شد تا تاریخ ۲۵ آبان نسبت به نصب کفپوش‌ استاندارد مورد تایید فدراسیون جهانی والیبال اقدام کنند در غیر اینصورت از میزبانی آنها جلوگیری خواهد شد.
رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس ادامه داد: کفپوش فعلی سالن المپیک این شهر از نوع ارتجاعی است و به اعتقاد بسیاری از پیشکسوتان و بازیکنان والیبال از کیفیت مطلوب برای برگزاری مسابقات برخوردار است.
وی گفت: باتوجه به گران بودن کفپوش مورد تایید فدراسیون والیبال و وضعیت مالی ضعیف اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، درخواست داریم کفپوش فعلی سالن المپیک دوباره مورد بازدید کارشناسان سازمان لیگ قرار گیرد.
معین افزود: درصورت تایید نشدن کفپوش فعلی سالن المپیک، درخواست بعدی ما مساعدت مالی حداقل ۵۰ درصدی فدراسیون والیبال به گنبدکاووس برای تامین هزینه خرید کفپوش استاندارد است.
وی اضافه کرد: گنبدکاووس که نزد علاقمندان والیبال به پایتخت این رشته ورزشی مشهور است با سابقه معرفی بازیکنان فراوان به تیم ملی در رده‌های مختلف گوناگون به مساعدت فدراسیون نیاز دارد.
رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس ادامه داد: باشگاه شهرداری گنبدکاووس به لحاظ قانونی نمی‌تواند برای سالن المپیک که متعلق به آنها نیست هزینه کند و از طرفی توان مالی و اعتباری شهرستان هم برای تامین هزینه حدود ۲۰ میلیارد ریالی تعویض کفپوش ضعیف است.
معین افزود: درخواست مردم و علاقمندان به والیبال گنبدکاووس، مساعدت فدراسیون به این شهرستان برای تعویض کفپوش سالن المپیک است کما اینکه فدارسیون پیش از این نسبت به تعویض کفپوش سال‌های تهران و ارومیه اقدام کرده است.
وی اضافه کرد: تعطیلی یک ماهه مسابقات لیگ برتر والیبال، فرصت خوبی برای همراهی و مشارکت فدراسیون و مسوولان شهرستان و گلستان برای تعویض کفپوش سالن المپیک است.
معین ادامه داد: تماشاگران و علاقمندان به والیبال در گنبدکاووس بی‌صبرانه منتظر ورود به سالن و تماشای بازی‌های خانگی تیم شهرداری هستند و امیدواریم فدراسیون با ارج نهادن به درخواست تماشاگران، مردم و مسوولان این شهرستان، مساعدت لازم برای تعویض کفپوش و یا تایید کفپوش فعلی داشته باشد.
تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.
تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود، هم اکنون و در فصل جدید این مسابقات از ۱۰ بازی انجام شده صاحب ۶ بُرد و چهار شکست شده و با کسب ۱۵ امتیاز در رده ششم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار دارد.
گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر