c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-09-17_17-05-29.jpg

 


گنبدکاووس : ترکمن سسی - جمعی از اهالی بخش داشلی برون امروز شنبه در روز اربعین حسینی با برپایی دو موکب (موکب شهر کرند و دهستان هوتن) ، (موکب دهستان اترک) در بلوار امام زاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس در حال خدمت رسانی به زوار حسینی هستند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، نورالله بابائی نژاد بخشدار داشلی برون در پیامی نیز فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت.
متن پیام بخشدار داشلی برون به شرح زیر است:
"بسمه تعالی
اربعین، رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست. در آیینه تاریخ ، حوادثی دیده می شود که همانند موج، دامنه می گیرد، گسترده می شود و کران تا کران را در می نوردد. چنین حادثه هایی، جاودانه و ماندگار است و هیچ سدّ و حائلی را توان پوشاندن آنها نیست. یاد امام حسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، با هر اربعین، حرمتی فزون تر می یابد؛ زیرا گرامیداشت چهلمین روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگه داشتن یاد و خاطره او و پاسداری از ارزش های معنوی است.
 از زیبایی های اربعین حرکت عاشقان و مشتاقانی است که با پای پیاده به هدف زیارت حضرت،  مسافت های طولانی را طی می کنند و این حرکت در واقع  نماد استکبار ستیزی ، استعمار ستیزی، ذلت ناپذیری و آزادی خواهی عاشقان و رهروان امام حسین (ع) است .
اینجانب فرارسیدن اربعین حضرت امام حسین علیه السلام و اولاد و اصحاب آن بزرگوار را بر تمامی مسلمین و انسان های آزاده جهان ، تسلیت عرض می نمایم . امید است از رهروان راستین و صدیق سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) باشیم .

c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-09-17_17-05-30.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر