c_300_250_16777215_10_images_61925.jpg

ترکمن سسی - فرماندار شهرستان آق قلا گفت: از بین ۶۴۵ کاندیدا ثبت نام شده برای شورای شهر و روستای آق قلا ۶۱۷ نفر تایید صلاحیت شدند.

به گزارش ترکمن سسی ،امانگلدی ضمیر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شهرستان آق‌قلا ۶۴۵ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستاهای این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۷۷ نفر داوطلب شوراهای روستاها و ۶۸ نفر داوطلب شهرها هستند.
وی از رشد ۳۰ درصدی آمار ثبت‌نام داوطلبان نسبت به دوره قبل خبر داد و گفت: از بین افرادی که برای این دوره شوراها ثبت‌نام کرده‌اند ۵۵۶ نفر در روستا و ۶۱ نفر در شهرها تأیید صلاحیت شده‌اند.
انتخاب ۱۱۳ صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در شهرستان آق قلا
فرماندار آق‌قلا اظهار کرد: ۱۱۳ صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در نظر گرفته‌شده که از این تعداد ۳۰ صندوق مربوط به شعبات شهری ۸۳ صندوق مربوط به شعبات روستایی است.
ضمیر خطاب به افرادی که تأیید صلاحیت شده‌اند، اظهار کرد: از این افراد می‌خواهیم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، از تخریب دیگر رقبا خودداری کنند، دیوارنویسی نکنند و شعار خاصی را بین مردم توزیع نکنند و مطابق قانون به تبلیغ بپردازند.
فرماندار آق‌قلا در رابطه با برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: دیدار بارأی اولی‌ها، دیدار با چهره‌های شاخص و برجسته استان ازجمله علما و روحانیون شیعه و سنی، برگزاری همایش‌های متعدد، سخنرانی در نماز جمعه‌ها و ... ازجمله برنامه‌هایی است که برای حضور پرشور مردم در نظر گرفته‌ایم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر