c_300_250_16777215_10_images_62491.JPG

ترکمن سسی - معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به فقدان مدرسه شبانه‌روزی در بخش مرکزی گنبدکاووس، گفت: ترک تحصیل نوجوانان و نونهالان در بخش مرکزی روندی روبه رشد پیدا کرده است.

 

به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری فارس ، عبدالقدیر کریمی در جمع مردم و علمای دهستان آق‌آباد با تبریک به مردم محروم این منطقه که از سوی بنیاد مستضعفان مالک 2 هزار و 500 قطعه زمین شدند، اظهار کرد: باید از این روند اجرایی در بنیاد مستضعفان که به دستور رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است تقدیر و تشکر کرد.


وی با بیان اینکه برخی از مردم در مراحل تهیه سند شخصی برای زمین‌های اهدا شده از سوی بنیاد مستضعفان دچار برخی مشکلات می‌شوند، افزود: درخواست ما از مسوولان بنیاد مستضعفان این است که مراحل درخواست و صدور سند را به بنیاد مسکن واگذار کنند تا با کاهش هزینه و افزایش سرعت همان مقدارِ کمِ زحمت برای مردم نیز برطرف شود.


معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مجموعه مدیران فرمانداری از دستورالعمل‌های بنیاد مستضعفان مطلع نیستند، خاطرنشان کرد: در صورت امکان تقاضای ما این بوده است که بتوانیم بخشی از دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌های مربوط به واگذاری املاک و اموال  این بنیاد را در اختیار داشته باشم تا در صورت مراجعه مردم بتوانیم پاسخگوی مناسبی برای آنها باشیم.


کریمی با اشاره به فقدان مدرسه شبانه‌روزی در بخش مرکزی گنبدکاووس، اضافه کرد: در بخش داشلی‌برون شهرستان گنبدکاووس مدرسه شبانه‌روزی وجود دارد اما در بخش مرکزی با وجود دارا بودن بیش از 130 روستا در این بخش مدرسه شبانه‌روزی وجود ندارد و با توجه به مشکلات رفت و آمد و هزینه‌های آن روند ترک تحصیل در نوجوانان و نونهالان این بخش روز به روز افزایش می‌یابد.


وی با درخواست از رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای کمک به ساخت و تاسیس مدرسه شبانه‌روزی در این بخش، ادامه داد: خواسته مهم دیگر ما نیز در شهرستان گنبدکاووس با توجه به اینکه این شهرستان قطب سرطان در کشور است کمک به ساخت بیمارستان تخصصی سرطان یا همان مرکز جامع سرطان شرق استان گلستان در گنبدکاووس است که زمین آن را با همکاری بخش‌های مختلف تملک کرده‌ایم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر